Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 60.000 EURO
na wykonywanie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco
(zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek
utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych
gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka
Wspólny słownik zamówień (CPV) :
90200000 : Usługi sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane.
90211000 : Usługi sprzątania ulic.
90211000 : Usługi zamiatania ulic.
90211000 : Usługi odśnieżania.
90211000 : Usługi usuwania oblodzeń.
Przedmiot zamówienia :
Sprzątanie, zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka.
Bezwzględnie wymagany termin wykonania – od 1 lutego 2007 roku do 31 stycznia 2008 roku.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości : 20.000,00 PLN.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Termin składania ofert upływa 22 stycznia 2007 roku o godz. 11.00. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego – Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu
22 stycznia 2007 roku o godz. 11.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu
Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 4283206 lub 0-87 4285231 wew. 20.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%,
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).
II. Art. 22 ust.1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 300.000,00 PLN,
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.
Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
• wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia tj. minimalnie : 1 zamiatarkę samojezdną o pojemności zbiornika min. 2,5 m3, 2 pługi samochodowe z dociskiem pneumatycznym lub hydraulicznym, 3 pługi ciągnikowe, 3 piaskarko-solarki samochodowe oraz polewaczkę o pojemności zbiornika min. 5,0 m3.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 200.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (koszt 30,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 113, w godz. 800 do 1500, tel. 087 4283695 lub 087 4285231 wew.20., fax. 087 4285241.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna ponadto na stronie
internetowej: www.bip.gizycko.pl od dnia publikacji ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 5 stycznia 2007 roku.