Przetargi - archiwum

Realizacja projektu: „Sąsiedzi dobrymi przyjaciółmi - międzynarodowe obozy dzieci i młodzieży” - Organizacja pobytów dzieci i młodzieży z Alytusa i Giżycka w mieście Giżycku lub na terenie Gminy Wiejskiej Giżycko w dniach od 5 stycznia do 14 stycznia 2007 r. /do 18 grudnia/

W RAMACH
PROGRAMU SĄSIEDZTWA LITWA, POLSKA,
OBWÓD KALININGRADZKI FEDERACJI ROSYJSKIEJ
Z UDZIAŁEM
EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

na realizację projektu:
„Sąsiedzi dobrymi przyjaciółmi - międzynarodowe obozy dzieci i młodzieży”


wspólny słownik zamówień CPV : 63500000-4
usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

na wykonanie zamówienia:
Organizacja pobytów dzieci i młodzieży z Alytusa i Giżycka w mieście Giżycku lub na terenie Gminy Wiejskiej Giżycko w dniach od 5 stycznia do 14 stycznia 2007 r.

Przedmiot zamówienia:

Zakres I – Organizacja 10-dniowego pobytu wypoczynkowego: 20 -osobowej grupy młodzieży w wieku 7 – 14 lat wraz z dwoma opiekunami z Alytusa oraz 20-osobowej grupy młodzieży w wieku 7-14 lat z Giżycka w mieście Giżycku lub na terenie Gminy Wiejskiej Giżycko w terminie: od 5 stycznia 2007 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem) do
14 stycznia 2007 r. (pobyt kończy się śniadaniem).

• Wykonawca zapewni organizację minimum 2 godz. dziennie zajęć rekreacyjno-sportowych dla obu grup zwracając uwagę na integrację młodzieży litewskiej
i polskiej podczas ich trwania,
• Organizacja minimum 2 wycieczek poza Giżycko: Mikołajki (basen Tropicana); Muzeum Kultury Ludowej (pracownia ceramiczna) w Węgorzewie dla wszystkich uczestników pobytu,
• Wykonawca zapewni organizację minimum 1 godz. dziennie zajęć kulturalno – oświatowych,
• Wykonawca zapewni transport młodzieży z Alytusa do Giżycka w dniu 05.01.2007 r. i z powrotem w dniu 14.01. 2007 r.,
• Wykonawca zapewni w okresie od 05.01.2007 r. do 14.01.2007 r. dla młodzieży
z Alytusa i z Giżycka dwóch opiekunów z Polski posiadających uprawnienia opiekuna kolonijnego;
• Wykonawca wynagrodzenie (min. po 1000 zł brutto) dla każdego z dwóch opiekunów z Alytusa w okresie od 05.01.2007 r. do 14.01.2007 r. - Opiekunów z strony litewskiej zapewnia partner zagraniczny Zamawiającego,
• Wykonawca może zapewnić miejsce zakwaterowania i żywienia w różnych obiektach (maksymalna odległość pomiędzy obiektem zakwaterowania i żywienia – 200 m);

Zakres II – Organizacja 10-dniowego pobytu wypoczynkowego: 22-osobowej grupy młodzieży w wieku 14- 16 lat wraz z dwoma opiekunami z Alytusa oraz 20-osobowej grupy młodzieży w wieku 14 -16 lat z Giżycka w mieście Giżycku lub na terenie Gminy Wiejskiej Giżycko w terminie: od 5 stycznia 2007 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem) do
14 stycznia 2007 r. (pobyt kończy się śniadaniem).

• Wykonawca zapewni 2 godz. dziennie zajęć rekreacyjno-sportowych dla młodzieży
z Alytusa i z Giżycka.
• Organizacja minimum 2 wycieczek poza Giżycko dla młodzieży z Alytusa
i z Giżycka: Mikołajki (basen Tropicana); Muzeum Kultury Ludowej (pracownia ceramiczna) w Węgorzewie;
• Wykonawca zapewni organizację minimum 1 godz. dziennie zajęć kulturalno – oświatowych;
• Wykonawca zapewni transport młodzieży z Alytusa do Giżycka w dniu 05.01.2007 r.
i z powrotem w dniu 14.01.2007 r.;
• Wykonawca zapewni w okresie od 05.01.2007 r. do 14.01.2007 r. dla młodzieży z Alytusa i z Giżycka dwóch opiekunów z Polski posiadających uprawnienia opiekuna kolonijnego. Wykonawca zapewni wynagrodzenie (min. po 1000 zł brutto) dla każdego z dwóch opiekunów z Alytusa w okresie od 05.01.2007 r. do 14.01.2007 r. - Opiekunów z strony litewskiej zapewnia partner zagraniczny Zamawiającego.
• Wykonawca może zapewnić miejsce zakwaterowania i żywienia w różnych obiektach (maksymalna odległość pomiędzy obiektem zakwaterowania i żywienia – 200 m)
Wykonawca przed podpisaniem umowy na realizację Zakresu 1 i Zakresu II ubezpieczy każdego uczestnika wymiany z Litwy i z Polski od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 20.000 zł.

Wspólny słownik zamówień (CPV) – 63500000-4 – Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

Zamawiający ustala następujące segmenty zamówienia:
I – zakwaterowanie w budynkach w pokojach maksimum czteroosobowych z łazienkami, opieka pedagogiczna i medyczna, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków,
II – wyżywienie całodzienne – 4 posiłki dziennie (koszt surowca całodziennego wyżywienia – wsad do kotła) – 25 zł brutto,
III – organizacja czasu wolnego: zajęcia rekreacyjno - sportowe, kulturalno – oświatowe, wycieczki, transport,

Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia 05.01.2007 r. – 14.01.2007 r.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczania w walutach obcych.

Termin składania ofert upływa dnia 18 grudnia 2006 roku do godz.10.00.

Termin związania ofertą – 30 dni liczony od terminu ostatecznego składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 18 grudnia 2006 r. o godz. 10.10.

Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Liliana Florkiewicz – Naczelnik Wydziału Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Miejskiego w Giżycku, Tel. (087) 428 55 82; Fax. (087) 429 30 71;
e -mail: promocja@gizycko.um.gov.pl.

Kryteria oceny i wyboru oferty do pobrania w załączniku.

 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych:

I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustaw z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej oraz z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień opiekuna kolonijnego;
- firma transportowa wynajęta przez Wykonawcę, będzie posiadała licencję na wykonywanie międzynarodowego oraz krajowego transportu drogowego osób;
Wymagane dokumenty
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z potwierdzonymi kwalifikacjami przewidzianego do realizacji zamówienia w tym wykaz opiekunów kolonijnych w terminie od 05.01.2007r. do 14.01.2007 r. dla dzieci i młodzieży z Alytusa i z Giżycka;
• zezwolenie na prowadzenie działalności organizatora turystyki;
• licencję na wykonywanie międzynarodowego oraz krajowego transportu drogowego osób.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem organizacjom pobytów dla dzieci i młodzieży stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość min. 20.000 tys. zł w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, itp. );
III. Art. 22 ust. 1 pkt.3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na
kwotę min. 20 tys. zł;
Wymagane dokumenty:
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20 tys. zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
IV. Art. 22 ust. 1 pkt.4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
( szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych);
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – można odebrać osobiście lub po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w siedzibie Zamawiającego, Wydział Promocji i Integracji Europejskiej w pokoju 117, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087-428-55-82, fax. 087-429 30 71, a także pobrać drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Giżycku – www.bip.gizycko.pl – zakładka przetargi.

Zdjęcia

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1602
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu