"Administrator" - Roboty remontowo - budowlane w budynku Łuczańska 2 w Giżycku / do 16 maja/
„Administrator” sp. z o. o. w Giżycku
ul. Pocztowa3
11500 Giżycko
ogłasza przetarg nieograniczony
Na roboty remontowo - budowlane w budynku Łuczańska 2 w Giżycku w zakresie:
- remont dachu
- docieplenie budynku + elewacja
- wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku
Wspólny słownik zamówień –CPV-454530000
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od dnia 01.06.2006r do dnia 31.07.2006r
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 16 maja 2006r do godz.10.00 wadium w wysokości 3.000,- zł ( słownie trzy tysiące złotych)
Wadium można wnieść przelewem na konto 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 w PKO.BP.SA.w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty ,o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (10 zł ) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym ( po uprzednim pisemnym zgłoszeniu ) w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pokoju nr 1 w godz. 8.00 do 14.00 , tel. (087) 428 29 62
Termin składania ofert upływa dnia 16 maja 2006 r. o godz.10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego , w świetlicy
w dniu 16 marca 2006r. o godz. 11.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Irena Muzyczuk – prac. Działu technicznego spółki w Giżycku, tel. (087) 428 25 98.
Kryteria oceny i wyboru oferty:
- cena ryczałtowa brutto za całość zadania - 100%
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia zawodowe oraz osobą kierującą pracami (kierownik budowy )
2. spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art.24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
3. spełniają wymagania określone w SIWZ
4. wykonają zamówienie w terminie. Od dnia 01.06.2006r do 31.07.2006r
W celu udokumentowania spełnienia warunków zawartych w pkt 1-4 wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dla spełnienia warunku określonego w art.22 ust.1 pkt.1
- kopie dokumentów – dla spełnienia warunku określonego w art. 22 ust.1.pkt.2:
Kierownik budowy:
- decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
- zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa
- zaświadczenie o nie zaleganiu ze składką na rzecz ZUS lub KRUS oraz podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego ewentualnie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dla spełnienia warunku określonego w art.22 ust.1 pkt.3
- Oświadczenie ,że Wykonawca nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych – dla spełnienia warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 4
- Potwierdzenie wniesienia wadium
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia
- oświadczenie z ilu stron składa się oferta
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1273