Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
wspólny słownik zamówień – (CPV) usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – 55300000 – 3
na wykonanie zamówienia: Całodzienne wyżywienie 16 policjantów (śniadanie, obiad, kolacja)
z drużyn prewencji z Olsztyna sprowadzonych do Giżycka na sezon letni od 26.06.2006 r. do
31.08.2006 r.
Termin realizacji zamówienia od 26.06.2006 roku do 31.08.2006 r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na okres
do 30.09.2006r.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Ogólny, w pokoju 106, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 428 29 97, lub 428 52 31 wew. 43.
Termin składania ofert upływa 29.05.2006 r. o godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 29.05.2006 roku o godz. 11.20.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Mariola Tafil – inspektor Wydziału Ogólnego Urzędu Miejskiego w Giżycku tel. (087) 428 29 97, 428 52 31 wew. 43.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na okres do 30.09.2006 r. na zasadach wynikających z zawartej z Wykonawcą umowy na realizację niniejszego zamówienia.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• Cena - 100%
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
• Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy
z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem w zakresie całodziennego wyżywienia
policjantów były wykonywane przez osoby legitymujące się wykształceniem
gastronomicznym,
- dysponują lokalem (zakładem żywienia zbiorowego) w granicach administracyjnych
miasta Giżycka na minimum 16 miejsc do konsumpcji z obsługą kelnerską;
Wymagane dokumenty:
- opis posiadanego potencjału osobowego gwarantującego prawidłowe wykonanie
zamówienia (wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy, itp.),
- oświadczenie o dysponowaniu lokalem (zakładem żywienia zbiorowego) w granicach
administracyjnych miasta Giżycka na minimum 16 miejsc do konsumpcji z obsługą
kelnerską;
- opis lokalu (zakładu żywienia zbiorowego);
• Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
Wymagane dokumenty:
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że znajduje się on w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo
opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty:
- oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, ewentualnie oświadczenie
o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na
raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego
organu (załącznik nr 1 do SIWZ);
- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niewykluczeni
na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do
SIWZ);