Przetargi - archiwum

Dostawa Urzędowi Miejskiemu w Giżycku fabrycznie nowego samochodu osobowego z przyjęciem w rozliczenie używanego samochodu służbowego Opel Zafira /do 17 marca/

Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 60 tys. euro na:

DOSTAWĘ URZĘDOWI MIEJSKIEMU W GIŻYCKU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO
Z PRZYJĘCIEM W ROZLICZENIE UŻYWANEGO SAMOCHODU
SŁUŻBOWEGO OPEL ZAFIRA

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest:
1. dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego zgodnego z następującymi
wymaganiami:
Parametry wymagane:
- Silnik min. 1.800 cm3, 16 zaworowy, czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu, benzynowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa,
- Moc silnika – min. 135 KM
- Długość – od 4.100 mm do 4.800 mm,
- Wysokość max. 1.900 mm,
- Rozstaw osi – od 2.700 mm do 2.900 mm,
- Ilość miejsc min. 7 w trzech rzędach, drugi i trzeci rząd foteli składany,
- Pojemność powierzchni bagażowej – z dwoma rzędami foteli
min. 600 dm3, z trzema rzędami foteli min. 140 dm3,
- Skrzynia biegów mechaniczna,
- Hamulce tarczowe, wspomaganie podciśnieniowe, ABS
z elektronicznym rozdziałem hamowania,
- Wielofunkcyjny komputer pokładowy – ze wskazaniem – ilości paliwa do wyczerpania się w zbiorniku, bieżące zużycie paliwa, średnie zużycie paliwa, temperaturę zewnętrzną,
- Lakier metalizowany – srebrny lub szary,
- Lakierowane zderzaki w kolorze nadwozia,
- Rok produkcji: nie starszy niż 2005 r. ,
- rękojmia min. 24 miesiące,
- ESP + ASR,
- Alarm przeciwwłamaniowy + zamek centralny z pilotem: zamykanie
drzwi przednich i tylnych oraz bagażnika,
- Immobilizer w kluczyku,
- Zintegrowane światła przednie przeciwmgłowe,


- Zmienne wspomaganie kierownicy, kierownica regulowana na
wysokości i głębokości,
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane,
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz boczne w 1 rzędzie
zainstalowane w fotelach,
- Poduszki powietrzne kurtynowe w 1, 2 i 3 rzędzie,
- Sygnał pozostawienia włączonych świateł i kluczyka w stacyjce,
- Szyby przednie atermiczne,
- Tylna wycieraczka z pracą przerywaną,
- Regulacja wzdłużna kanapy lub foteli w 2 rzędzie,
- Zagłówki przednie z regulacją wysokości i kąta nachylenia,
- Zagłówki w tylnych fotelach składane,
- Klimatyzacja automatyczna,
- Szyby przednie i tylne opuszczane elektrycznie,
- Radio CD sterowane z kolumny kierownicy,
- Obręcze kół ze stopów lekkich 16”,
- Dywaniki gumowe (komplet),
- Pełnowymiarowe koło zapasowe,
- Dodatkowy komplet felg R16 z oponami M + S z kołpakami.
W/w elementy wyposażenia stanowią minimalne wymogi postawione przez Zamawiającego. Dopuszcza się pojazdy z rozbudowaną wersją wyposażenia.

2. Przyjęcie w rozliczenie za dostarczony fabrycznie nowy samochód – używanego samochodu służbowego OPEL Zafira, o następujących parametrach:
- marka, typ: Opel Zafira – A/X18XE1/F17-5CR,
- rok produkcji – 1999,
- data pierwszej rejestracji – 03.11.1999 r.,
- stan licznika - 247.020 km (stan na dzień 25.01.2006 r.),
- wyposażenie – standardowe dla modelu Elegance 1,8 16 V,
- wyposażenie dodatkowe: auto – alarm,
- kolor nadwozia: srebrny metalik,
- nr rejestracyjny: OTG 4360.
Gmina Miejska Giżycko jest pierwszym właścicielem pojazdu. Samochód
garażowany, bezwypadkowy, serwisowany zgodnie z instrukcją obsługi w serwisie
firmy Opel.
. Zamawiający, na podstawie „Oceny technicznej nr ŁOP -16/06 z 28.01.2006 r.”
przygotowanej przez rzeczoznawcę certyfikowanego z listy Ministra
Infrastruktury nr RS000544 inż. Leszka Bogdanowicza, ustala wymaganą
minimalną cenę brutto w wysokości 26.500,00 zł za oddany w rozliczenie samochód
Opel Zafira.

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 34 11 00 00 – 1

Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie do 17 marca 2006 r. do godz. 900 wadium na kwotę: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
Wadium można wnieść przelewem na konto: 02 6000 76 0000 4115 60 0000 12 Bank BPH S.A. o/Giżycko; poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 pkt. 4 lit. b ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać
osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, w godz. pok. 203,
w godz. od 8.00 do 15.00, tel. (0 87) 428 52 31 w. 45.

Termin składania ofert upływa 17 marca 2006 r. o godz. 10.00.
Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego – Urząd Miejski, al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko, pok. 104.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi 17 marca 2006 r. o godz. 10.10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Kazimierz Smolak, Wydział Ogólny Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 52 31 w. 40.

Kryteria oceny ofert: cena - 100%

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie w zakresie sprzedaży nowych samochodów osobowych.
3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające
z art. 22 ust. 1, oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych;
3. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, oraz składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji właściwego organu.
4. dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1261
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu