Przetargi - archiwum

Przedszkole nr 1 - „Roboty remontowe i renowacyjne w Przedszkolu Miejskim Nr1 z Oddziałem Integracyjnym w Giżycku" /do 30 maja/

Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 1 z Oddziałem Integracyjnym
ul. Drzymały 9 tel.0874283397
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro na wykonanie zadania

pt.”Roboty remontowe i renowacyjne w Przedszkolu Miejskim Nr1 z Oddziałem Integracyjnym w Giżycku”

Wspólny słownik zamówień CPV

- 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne

Przedmiot zamówienia: Remont łazienki na parterze , podjazd dla osób niepełnosprawnych , wiatrołap.
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do 22 sierpnia 2007 r.

 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 30maja2007 r. do godz. 10.00 wadium
w wysokości 1354,00zł.(słownie : jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt cztery zł.)
Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 40 1060 0076 0000 3310 0003 5113 BPH S.A. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr109, poz.1158 ze zmianami).

 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 Zamawiający przewiduje udzielenie dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 20% wartości zamówienia w zakresie remontu

 Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
- dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,
- dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego,

 Termin składania ofert upływa 30 maja 2007 roku o godz. 10.00.

 Oferty należy składać na adres: Przedszkole Miejskie Nr1 z Oddziałem Integracyjnym , ul. Drzymały 9 , 11-500 Giżycko

 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 30maja 2007 roku
o godz. 10.10.
 Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
• Maria Pająk – dyrektor tel. 087 4283397
• Janusz Ejsmont – Inspektor Nadzoru Budowlanego tel.602286303 (sprawy techniczne)

 Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej wymaganej przepisami ustawy – Prawo budowlane.

Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami (podmiotami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

Wymagane dokumenty:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 tys. zł.

Wymagane dokumenty:
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys. zł. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).

Wymagane dokumenty:
- oświadczenie, Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.


Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1557
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu