Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 1 z Oddziałem Integracyjnym
ul. Drzymały 9 tel.0874283397
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro na wykonanie zadania
pt.”Roboty remontowe i renowacyjne w Przedszkolu Miejskim Nr1 z Oddziałem Integracyjnym w Giżycku”
Wspólny słownik zamówień CPV
- 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne
Przedmiot zamówienia: Remont łazienki na parterze , podjazd dla osób niepełnosprawnych , wiatrołap.
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do 22 sierpnia 2007 r.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 30maja2007 r. do godz. 10.00 wadium
w wysokości 1354,00zł.(słownie : jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt cztery zł.)
Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 40 1060 0076 0000 3310 0003 5113 BPH S.A. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr109, poz.1158 ze zmianami).
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 20% wartości zamówienia w zakresie remontu
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
- dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,
- dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego,
Termin składania ofert upływa 30 maja 2007 roku o godz. 10.00.
Oferty należy składać na adres: Przedszkole Miejskie Nr1 z Oddziałem Integracyjnym , ul. Drzymały 9 , 11-500 Giżycko
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 30maja 2007 roku
o godz. 10.10.
Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
• Maria Pająk – dyrektor tel. 087 4283397
• Janusz Ejsmont – Inspektor Nadzoru Budowlanego tel.602286303 (sprawy techniczne)
Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej wymaganej przepisami ustawy – Prawo budowlane.
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami (podmiotami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagane dokumenty:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 tys. zł.
Wymagane dokumenty:
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys. zł. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).
Wymagane dokumenty:
- oświadczenie, Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.