Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 60.000 EURO
na wykonywanie usługi w zakresie: „Zarządzania gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka w okresie od 01.07.2007r. do 30.06.2009r.”
Wspólny słownik zamówień (CPV) :
70.33.00.00-3 – usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.
70.30.00.00-4 – obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.
Przedmiot zamówienia :
I. Organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości:
Zakres 1: nieruchomości „100% komunalne”:
Budynki mieszkalne i użytkowe (wraz z lokalami) oraz tereny posesji wraz z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury.
Zakres 2. Komunalne lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z przynależnymi piwnicami oraz tereny posesji wraz z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury.
Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających z przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.
Bezwzględnie wymagany termin wykonania – od 1 lipca 2007 roku do 30 czerwca 2009 roku.
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości : 12.000,00 PLN.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12. Dowód wniesienia wadium powinien znajdować się w ofercie.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Termin składania ofert upływa 15 maja 2007 roku o godz. 11.00. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego – Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko. (sekretariat Urzędu Miejskiego).
Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu
15 maja 2007 roku o godz. 11.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu
Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 4292505 lub 0-87 4285231 wew. 18.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%,
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• spełniają warunki określone w art. 184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• Licencje(a) zawodowe zarządcy nieruchomości Wykonawcy bądź osób, które będą wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomościami w imieniu Wykonawcy – nadanych w trybie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r, o gospodarce nieruchomościami.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia
• przynajmniej przez 12 miesięcy zarządzali (administrowali) w sposób ciągły nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 9 000m2
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne i lokal (biuro obsługi interesantów – patrz §3 pkt 6,7,8 projektu umowy)
• dysponują kadrą (osobami) posiadającymi doświadczenie w zarządzaniu bądź administrowaniu nieruchomościami.
Wymagane dokumenty :
• Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
• przedstawią tytuł prawny (może być przedwstępna umowa) do lokalu (nieruchomości) położonego na terenie miasta Giżycka, który będzie biurem obsługi interesantów, bądź złożą oświadczenie, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będą dysponować lokalem, na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia (biuro obsługi interesantów).
• wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, tj. minimalnie: 6 komputerów, 4 drukarki, kserokopiarka, telefon, fax (może być przedwstępna umowa z firmą telekomunikacyjną bądź oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będzie dysponował telefonem stacjonarnym podłączonym na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia.
• wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych, w zakresie określonym w art. 186 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2114) na kwotę min. 50 000Euro.
Wymagane dokumenty :
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000Euro od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (koszt 20,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, - Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycko, w pokoju 110, w godz. 800 do 1500, tel. 087 4292505 lub 087 4285231 wew.18, fax. 087 4285241.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna ponadto na stronie
internetowej: www.bip.gizycko.pl od dnia publikacji ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 26 kwietnia 2007 roku.