Ogłoszenie o
przetargu nieograniczonym
15 lutego 2006r.
1. Przewodniczący Zarządu Mazurskiego Związku Międzygminnego-Gospodarka Odpadami, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie,
w godz. 8.00-16.00, II piętro, tel. 087 429 13 74, fax: 087 429 13 75, e-mail: biuro@mzmgo.mazury.pl, http://mzmgo.mazury.pl
2. Ogłasza przetarg nieograniczony na:
Wykonanie opracowania pt. Wstępne Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia:
„Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych”.
3. Wielkość lub zakres zamówienia:
a) Wykonawca opracuje Wstępne Studium Wykonalności zgodnie z wytycznymi dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze odpadów przyjętymi przez Zarząd Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a także zgodnie z aktualnymi „Wytycznymi do przygotowania przedsięwzięć do Funduszu Spójności (FS) w sektorze ochrony środowiska w zakresie struktury instytucjonalnej, ekologiczno-technicznym i analiz ekonomiczno-finansowych”.
b) Zamawiający oczekuje, że szczegółowy zakres przedsięwzięcia zostanie określony we Wstępnym Studium Wykonalności. Zamawiający proponuje rozważenie następującego wstępnego zakresu przedsięwzięcia (zakres przedsięwzięcia nie jest obligatoryjny i może zostać zmieniony/rozszerzony w wyniku przeprowadzonych analiz zawartych we Wstępnym Studium Wykonalności):
- Budowa zakładu do segregacji i przetwarzania odpadów – zakup oraz instalacja urządzeń;
- Budowa nowej niecki składowiska odpadów;
- Organizacja systemu zbiórki i transportu odpadów (w tym odpadów ze zbiórki selektywnej), zakup środków transportu i pojemników;
- Zamknięcie i rekultywacja składowisk zlokalizowanych na terenie Związku;
- Budowa stacji transferowych;
- Program edukacji ekologicznej.
c) Ponadto Wykonawca przygotuje SIWZ (wraz z kompletem załączników) do procedury postępowania przetargowego pn. „Analiza ilości i składu morfologicznego odpadów powstających na terenie objętym przedsięwzięciem” wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami, umożliwiającymi skuteczne przeprowadzenie procedury przetargowej. Zadaniem analizy jest uzyskanie informacji o ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie działania Związku oraz zapewnienie podstaw do prognozowania ilości odpadów wytwarzanych w przyszłości.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
a) formularz SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w godz. 8.30-15.00 lub pocztą elektroniczną e-mail: biuro@mzmgo.mazury.pl (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu),
b) specyfikacja jest nieodpłatna.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od dnia podpisania umowy.
8. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia a w szczególności spełniają następujący warunek:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.);
e) spełniają warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Minimalne warunki udziału w postępowaniu tj.:
- wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 opracowania studialne: studium wykonalności, koncepcje programowo przestrzenne wraz ze studium wykonalności lub analizy finansowo-ekonomiczne studium, z czego przynajmniej jedno opracowanie z zakresu gospodarki odpadami zbliżone do przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę.
9. Wpłata wadium, będzie wymagana zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy p.z.p.:
a) wysokość wadium: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych);
b) wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto BPH Spółka Akcyjna O/Giżycko nr 90106000760000331000088630; poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art, 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z poź.zm.);
c) wadium należy wnieść do dnia 06 marca 2006r. do godz. 13.00.
10. Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
- Paweł Lachowicz, tel.087 429 13 74,GSM: 0668 22 18 18.
12. Zamawiający na 23 lutego 2006r. zwołuje zebranie wszystkich Wykonawców w celu wspólnego objazdu po terenie objętym opracowaniem oraz wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SIWZ; wyjazd spod siedziby Związku o godz. 8.15, Zamawiający nie zapewnia środka transportu.
13. Miejsce i termin składania ofert:
- w siedzibie Zamawiającego, w terminie do: 06 marca 2006r do godz. 14.00.
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
- dnia 06 marca 2006r. o godz. 14.15 w siedzibie Zamawiającego.
15. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminy składania ofert.
16. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74224000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania.