Przetargi - archiwum

Dostawa sprzętu komputerowego Urzędowi Miejskiemu w Giżycku /do 27 lutego/

Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego

Wspólny słownik Zamówień (CPV) – 30 23 12 00 – 9
Sprzęt komputerowy

na udzielenie zamówienia pn.:
Dostawa sprzętu komputerowego Urzędowi Miejskiemu w Giżycku

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 13 szt. markowych (Simens, Compaq, HP, IBM lub równoważne) komputerów
stacjonarnych,
- 13 szt. monitorów LCD ,
- 9 szt. drukarek laserowych A4 typu: hp 1020,
- 2 szt. drukarek laserowych A4 typu: hp 1360,
- 3 szt. drukarek atramentowych A4 typu: HP PSC 1610,
- 1 drukarka atramentowa A3 typu: HP Desk Jet 1280C A3,
- 1 drukarkę igłową typu: OKI 3321,
- 1 skaner kolorowy A3,
- 14 szt. UPS min. 500 VA,
- pamięć typu Pen – Driver 1 MB,
- pamięć typu Pen – Drive 2 MB,
- 15 licencji Windows XP PRO,
- Office 2003 STD – zwiększenie liczby licencji MOLP
- Office 2003 PRO – 1 licencja.
- 1 notebook.

Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie do 27 lutego 2006 r. do godz. 10.00 wadium na kwotę: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).

Wadium można wnieść przelewem na konto: 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12 Bank BPH S.A. o/Giżycko; poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa art. 6
pkt. 4 lit. b ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, u informatyka Miejskiego w pokoju 119, w godz. 800 do 1500, tel. 0 87 428 52 31 w. 40.

Termin składania ofert upływa 27 lutego 2006 r. o godz. 11.00.
Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego – Urząd Miejski, al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko, pok. 104.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi 27 lutego 2006 r. o godz. 11.10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Wojciech Milewicz
i Piotr Krawczyk, Informatycy Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0 87 428 52 31 wew. 40.

Kryteria oceny ofert: cena – 100%

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie w zakresie dostaw sprzętu komputerowego.
3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające
z art. 22 ust. 1, oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych;
3. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, oraz składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji właściwego organu.
4. dokument potwierdzający wniesienie wadium.



Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1219
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu