Przetargi - archiwum

MZOSiP - „Dostawa pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu mikrobus (8+1) w tym z jednym miejscem na wózek inwalidzki ” /do 30 sierpnia/

Miejski Zespól Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania

pt. „Dostawa pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu mikrobus (8+1) w tym z jednym miejscem na wózek inwalidzki ”


Wspólny słownik zamówień – CPV – 34115000-6 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla

Przedmiot zamówienia: Dostawa pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia:
- 45 dni od dnia podpisania umowy

 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 30 sierpnia 2006 r. do godz. 10.00 wadium w wysokości 1.000,- zł ( słownie: jeden tysiąc zł ).
Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 52 1060 0076 0000 4115 6000 0373 BPH S.A. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr109, poz.1158 oraz z 2002 roku Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824).

 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
- dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,
- dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, w godz.
od 8.00 do 15.00 , tel. 0 87 428 29 35.

 Termin składania ofert upływa 30 sierpnia 2006 roku o godz. 10.00.

 Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 115.

 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 30 sierpnia 2006 roku o godz. 10.10.

 Termin związania ofertą – 30 dni.

 Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
• Barbara Caban - starszy specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 428 52 31 wew. 30,
• Alicja Pawłowska - starszy referent ds. administracyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, tel. 0 87 428 29 35, 087 428 52 31 wew. 30.

 Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:


Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty

• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami (podmiotami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze

Wymagane dokumenty

• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie

Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową ;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

Wymagane dokumenty

• informacja banku o zdolności kredytowej lub wysokości zgromadzonych środków finansowych Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).

Wymagane dokumenty

• aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1224
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu