"Administrator"- Konserwacje i drobne naprawy w branży elektrycznej w budynkach zarządzanych przez „Administratora” sp. z o. o. w Giżycku /do 30 marca/
„Administrator” sp. z o. o. w Giżycku
ul. Pocztowa3
11500 Giżycko
ogłasza przetarg nieograniczony
Na: Konserwacje i drobne naprawy w branży elektrycznej w budynkach zarządzanych przez „Administratora” sp. z o. o. w Giżycku w zakresie:
- konserwacje i drobne naprawy inst. elektrycznej w częściach wspólnych budynków
- remonty inst. elektrycznej w lokalach przygotowanych do zasiedlenia
- dokonywanie okresowych pomiarów WLZ i instalacji odgromowej
- usuwanie wszystkich awarii w instalacji elektrycznej
- prowadzenie pogotowia technicznego do usuwania w dni wolne od pracy i w święta ,oraz po godz. 1500w dni robocze
Wspólny słownik zamówień –CPV-453100003
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od dnia 01.05.2007r do dnia 30.04.2008r
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 30 marca 2007r do godz.10.00 wadium w wysokości 3.000,- zł ( słownie trzy tysiące złotych)
Wadium można wnieść przelewem na konto 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 w PKO.BP.SA.w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (10 zł ) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym ( po uprzednim pisemnym zgłoszeniu ) w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pokoju nr 1 w godz. 8.00 do 14.00 , tel. (087) 428 29 62
Specyfikacja znajduje się również na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl
Oferty należy składać w sekretariacie „Administratora” sp. z o.o. w Giżycku 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 - termin składania ofert upływa dnia 30 marca 2007 r. o godz.1000.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - w świetlicy
w dniu 30 marca 2007r. o godz. 11.00
Termin związania ofertą – 30 dni.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Irena Muzyczuk prac. Działu technicznego spółki w Giżycku, tel. (087) 428 25 98
Kryteria oceny i wyboru oferty:
- cena ryczałtowa roboczogodziny netto - 50%
- stawki do kosztorysowania - 30%
- wynagrodzenie miesięczne netto za pełnie pogotowia technicznego - 20%
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia zawodowe oraz osobą kierującą pracami ( kierownik budowy)
2. spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art.24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
3. spełniają wymagania określone w SIWZ
4. wykonają zamówienie w terminie od 01.05.2007r. do 30.05.2008r.
W celu udokumentowania spełnienia warunków zawartych w pkt 1-4 wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dla spełnienia warunku określonego w art.22 ust.1 pkt.1
- kopie dokumentów – dla spełnienia warunku określonego w art. 22 ust.1.
- decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego
- zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownik
- zaświadczenie o nie zaleganiu ze składką na rzecz ZUS lub KRUS oraz podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego ewentualnie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dla spełnienia warunku określonego w art.22 ust.1 pkt.3
- Oświadczenie ,że Wykonawca nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych – dla spełnienia warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 4
- Potwierdzenie wniesienia wadium
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia
- polisa o.c.
- oświadczenie z ilu stron składa się oferta
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1205