Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro na wykonanie zadania
pt. „Przebudowa RG, wlz, rozdzielni oraz remont instalacji elektrycznych w 4 salach lekcyjnych w Gimnazjum Nr 1 w Giżycku”
Wspólny słownik zamówień –
- 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne
- 45310000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Przedmiot zamówienia:
1) przebudowie RG,
2) montażu wlz i rozdzielni,
3) demontażu, przygotowaniu, montażu i sprawdzeniu instalacji elektrycznych w 4 klasach lekcyjnych
i oświetlenia AW korytarzy
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od 25 czerwca 2007 do 20 lipca 2007 r.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 12 kwietnia 2007 r. do godz. 1000 wadium
w wysokości 500,- zł (słownie: pięćset złotych).
Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 52 1060 0076 0000 4115 6000 0373 BPH S.A. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr109, poz.1158 ze zmianami).
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
- dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,
- dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, w godz.
od 8.00 do 15.00 , tel. 0 87 428 29 35.
Termin składania ofert upływa 12 kwietnia 2007 roku o godz. 10.00.
Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 115.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 12 kwietnia 2007 roku
o godz. 10.20.
Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
• Barbara Caban - starszy specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół
i Przedszkoli w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 428 52 31 wew. 30,
Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające uprawnienia SEP, bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych;
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień SEP, uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami (podmiotami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagane dokumenty:
- wykaz wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wymagane dokumenty:
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).
Wymagane dokumenty:
- oświadczenie, Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.