Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
tel. (0-87) 428 52 31, fax 428 52 41
urzad@gizycko.um.gov.pl
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie zadania:
„Wycena nieruchomości”
CPV 70000000-1
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie na zlecenie Zamawiającego usług z zakresu:
I. Wyceny nieruchomości (sporządzania operatów szacunkowych), w tym:
1. Określenia wartości nieruchomości lokalowych (część opisowa i graficzna) oraz wartości przynależnych do tych lokali nieruchomości gruntowych.
2. Określenia wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych (bez względu na ilość działek ewidencyjnych).
3. Określenia wartości nieruchomości zabudowanych – budynki, budowle wraz z wartością gruntu.
4. Określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej.
II. Sporządzania opracowań i ekspertyz w zakresie pomiaru lokali wraz z przynależnymi częściami wspólnymi. Wykonywanie szkiców lokali, szkiców kondygnacji oraz rozliczenie udziałów w nieruchomości
Przedmiot zamówienia szczegółowo określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
• Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od 02.01.2006r. do 31 grudnia 2006r;
• Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej;
• Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
• Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście, przesyłką poleconą za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, pok. 104;
• Termin składania ofert upływa 30 grudnia 2005r. o godz. 09.00;
• Miejsce składania ofert : siedziba Zamawiającego;
• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 106 dn. 30 grudnia 2005r. o godz. 09.30;
• Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
• Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Ireneusz Mrozik Zastępca Naczelnika Wydziału Mienia UM Giżycko
tel. (0-87) 428 41 45 – od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.30.
• Kryteria oceny oferty: oferowana cena brutto
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
• spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2005r. Prawo zamówień publicznych.
• spełniają wymagania określone w SIWZ;
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności zawodowej w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami – rzeczoznawstwo majątkowe na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst – Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.);
• posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodne z wymogami art. 175 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst – Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2112);
• wykonają zamówienie w terminie od 02 stycznia 2006r. do 31 grudnia 2006 r.;
• zgodnie z art. 174 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst – Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.) - przedsiębiorcy mogą prowadzić działalność w zakresie szacowania nieruchomości, jeżeli czynności z tego zakresu będą wykonywane przez rzeczoznawców majątkowych. Rzeczoznawca majątkowy wykonuje zawód, prowadząc we własnym imieniu działalność gospodarczą jednoosobowo lub w ramach spółki osobowej w zakresie szacowania nieruchomości, albo w ramach stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej u przedsiębiorcy prowadzącego działalność w tym zakresie.
Celem spełnienia warunków Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
A. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust.1 Ustawy - zał. B SIWZ;
B. Oświadczenie Rzeczoznawcy Majątkowego – zał. C SIWZ;
C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
D. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu;
E. Oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, o ile umocowanie tej osoby nie wynika ze stosownych dokumentów (np.: odpis z KRS, ) lub dla osoby umocowanej do reprezentowania konsorcjum w przypadku złożenia oferty wspólnej;
F. Kopię dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę (w przypadku gdy rzeczoznawca majątkowy wykonuje zawód we własnym imieniu), bądź osobę wykonującą działalność zawodową w dziedzinie rzeczoznawstwa majątkowego na podstawie stosunku pracy, bądź umowy cywilnoprawnej zawartej z Wykonawcą) uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst – Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.);
G. Oświadczenie o akceptacji treści projektu umowy – zał. E SIWZ;
H. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę (w przypadku gdy rzeczoznawca majątkowy wykonuje zawód we własnym imieniu), bądź osobę wykonującą działalność zawodową w dziedzinie rzeczoznawstwa majątkowego na podstawie stosunku pracy, bądź umowy cywilnoprawnej zawartej z Wykonawcą) zawartego aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy - o którym mowa w art. 175 ust.4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst – Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.).