Przetargi - archiwum

MZOSiP - „Dostawa nowych windsurfingowych desek klasowych typu Techno 293 – szt. 4” /do 20 kwietnia/

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg pisemny zgodnie z art. 701 Kodeksu cywilnego na wykonanie zadania
pt. „Dostawa nowych windsurfingowych desek klasowych typu Techno 293 – szt. 4”

1. Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku,
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 115.

Termin składania ofert upływa 20 kwietnia
2007 roku o godz. 10.00.

Wykonanie zamówienia w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy.

2. Dokładny adres do korespondencji: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli,
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 115.
Faks do korespondencji w sprawie zamówienia: 087 428 29 35,
E-mail do korespondencji w sprawie zamówienia: mzosipgizycko@wp.pl,
Strona internetowa, na której zamieszczono ogłoszenie i wymagane dokumenty –
www.bip.gizycko.pl,
Znak postępowania MZO.III.341/7/07.

4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (kopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem)
- wykonają zamówienie w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy,
- udokumentują wykonanie co najmniej 1 zamówienia tego rodzaju w ciągu ostatnich 3 lat.

5. Termin związania z ofertą - 30 dni liczone od terminu ostatecznego składania oferty.

6. Okres gwarancji – min. 2 lata.

7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związanie z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8. Oferty muszą obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert
wariantowych.

9. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, wyjaśnienia Zamawiający
i Wykonawca przekazują pisemnie.

10. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
- Barbara Caban – starszy specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku ,tel. 0 87 428 29 35, 087 429 52 31 wew. 30,

11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 kwietnia 2007 roku o godz. 10.10 w siedzibie
Zamawiającego, pokój 115.

12. Otwarcie ofert jest jawne.

13. Kryteria oceny i wyboru oferty – cena -100 %

14. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- formularz ofert cenowej- zał. nr 1,
- wypełniony wzór umowy – zał. nr 2,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej ( potwierdzony za zgodność z oryginałem),
- wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do
Przetargowego – zał. nr 3,
- oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na rzecz ZUS lub KRUS oraz podatkami,
na rzecz Urzędu Skarbowego,
- oświadczenie, że wykonają zamówienie w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania
umowy.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1341
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu