Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 60 tys. euro
Na wykonanie zadania:
,,Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem między salą gimnastyczną a budynkiem Zespołu Szkół nr 1 w Giżycku przy ulicy Wiejskiej 50.”
spełniającej wymogi zamówienia publicznego
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
45212222 - sale gimnastyczne
Przedmiotem zamówienia jest :
1. Wykonanie robót budowlano-montażowych w zadaniu inwestycyjnym p.n. ,, Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem między salą gimnastyczną a budynkiem Zespołu Szkół nr 1 w Giżycku przy ulicy Wiejskiej 50.”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sali sportowej wraz z kompletnymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu .
3. Infrastruktura techniczna i urządzenie terenu w tym min.: wykonanie przyłączy: sieci ga-zowej, wodnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, wykonanie oświetlenia zewnętrznego parkingu i drogi podjazdowej, nawierzchni zielonych, miejsc par-kingowych i chodników.
4. Charakterystyczne parametry obiektu :
- kubatura - 9350 ,00 m3
- powierzchnia zabudowy - 1337,20 m2
- szerokość - 34,66 m
- długość - 43,94 m
- wysokość - 3 ,80 ( część dydaktyczna, ogólna i zapleczowa ) i od 3,8 m do 10,50 m
w kalenicy ( sala gimnastyczna )
- konstrukcja sali -lekkie ażurowe dźwigary stalowe o rozpiętości 25 m, w rozstawie
4,2 m, na słupach żelbetowych, fundamenty, słupy, podciągi, wieńce,
wylewki stropowe itp. – żelbetowe wylewane.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Budowę sali sportowej o powierzchni zabudowy 1337,20 m² , pow.użytkowej 1327,10 m² , powierzchni adoptowanej 82,6 m², kubaturze 9350,0 m³, z instalacjami wewnętrz-nymi ( elektryczna, wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej ciepła technologicznego, gazową ), wyposażeniem sportowym.
2. Wykonanie zewnętrznych sieci :przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sani-tarnej i deszczowej, przyłącza gazowego, przyłącza elektrycznego .
3. Wykonanie instalacji teletechnicznych (telefoniczna, alarmowa, nagłośnienia ) i insta-lacji odgromowej .
4. Wykonanie kotłowni gazowej.
5. Obsługa geodezyjna – wytyczenie tras, odtwarzanie graniczników, aktualizacja mapy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 3 egz.
6. Obsługa Zakładu Gazowniczego, Energetycznego, PWiK Sp. z o.o., itp.
7. Organizacja ruchu na czas wykonania robót sieciowych.
8. Zajęcie pasów drogowych.
9. Rozbiórka i naprawa nawierzchni dróg i chodników na trasie robót.
10. Roboty odwodnieniowe.
11. Zagospodarowanie placu budowy ;
- zasilanie w energię elektryczną i wodę ,
- zaplecze budowy.
12. Ukształtowanie terenu, drogi, chodniki, parking, zieleńce, znaki drogowe.
13. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego drogi i parkingu.
14. Uporządkowanie terenu po robotach .
15. Dokonanie odbiorów technicznych, niezbędnych badań oraz pomiarów przez powołane do tego celu instytucje.
Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – 12 miesiące od daty podpisa-nia umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 35 000,00 PLN / słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 /.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubez-
pieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zama-
wiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu
należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin składania ofert upływa 20.04.2007r. o godz. 13.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 20.04.2007r o godz. 13.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu
Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 4283206 lub 0-87 4285231 wew. 20.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymują-ce się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowej, w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, oraz branży drogowej;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia ( wraz z odpisem uprawnień i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby );
Art. 22 ust.1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
• wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 1 200 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze i wartości min.1 200 000 PLN do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredyto-wą w wysokości min. 300 000,00 PLN.;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, po-twierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy-konawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 300 000,00 PLN;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczo-ny na kwotę min. 200 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności go-spodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca naj-później w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisa-ne w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wy-kluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień pu-blicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 435,00 zł) można odebrać oso-biście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 800 do 15.00,
tel. 087-428-3206 lub 087-428-5231 wew.20., fax. 087-428 5241.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna, od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych , na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 15.03.2007r. o godzinie 14.06.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
dokumentacje 2951KB
instalacje 28244 KB
Kanalizacja deszczowa 16 612 KB
Kotłownia gazowa 8 930 KB
Projekt budowlany 31 620 KB
Projekt drogowy 4 443 KB
Przyłącze wod-kan 8 438 KB
PW konstrukcja 27 743 KB
wentylacja 11 252 KB