Zakres robót:
- wykonanie dróg wewnętrznych utwardzonych o nawierzchni z kostki betonowej - 650m2
- wykonanie dróg oraz placów o nawierzchni nieutwardzonej - 2120m2
- wykonanie ogrodzenia cmentarza wraz z bramami wjazdowymi - 810 m
- roboty ziemne na terenie projektowanego cmentarza - 1,22ha
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 15 listopada 2005r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 22 sierpnia 2005 roku do godz. 10.00 wadium w wysokości 4.000 zł (słownie : cztery tysiące złotych).
Wadium można wnieść przelewem na konto : 02106000760000411560000012 Bank BPH S.A. o/Giżycko; poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (15 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (0 87) 428 52 31 wew. 20.
Termin składania ofert upływa dnia 22 sierpnia 2005 r. o godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój 106 w dniu 22 sierpnia 2005 roku o godz. 12.00.
Termin związania ofertą – 60 dni.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Pani Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 32 06, 428 52 31 wew. 20.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
3. Udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty budowlane
4. Wykonają zamówienie w terminie do dnia 15 listopada 2005 roku
5. Udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
Celem spełnienia warunków zawartych w punktach 1 – 5 wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu
2. Kwalifikacje i doświadczenia kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia
3. Wykaz wyposażenia technicznego i produkcyjnego niezbędnego do wykonania zamówienia
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie.
6. Aktualne zaświadczenia Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS o niezaleganiu ze składkami i podatkami
7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8. Kosztorys ofertowy
9. Potwierdzenie wniesienia wadium
10. Oświadczenie z ilu stron składa się oferta
11. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1201