Zakres robót:
- wykonanie dróg wewnętrznych utwardzonych o nawierzchni z kostki betonowej - 650m2
- wykonanie dróg oraz placów o nawierzchni nieutwardzonej - 2120m2
- wykonanie ogrodzenia cmentarza wraz z bramami wjazdowymi - 810 m
- roboty ziemne na terenie projektowanego cmentarza - 1,22ha
►Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 15 listopada 2005r.
►Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego
►Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 22 sierpnia 2005 roku do godz. 10.00 wadium w wysokości 4.000 zł (słownie : cztery tysiące złotych).
Wadium można wnieść przelewem na konto : 02106000760000411560000012 Bank BPH S.A. o/Giżycko; poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
►Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
►Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
►Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (15 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (0 87) 428 52 31 wew. 20.
►Termin składania ofert upływa dnia 22 sierpnia 2005 r. o godz. 11.00.
►Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój 106 w dniu 22 sierpnia 2005 roku o godz. 12.00.
►Termin związania ofertą – 60 dni.
►Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Pani Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 32 06, 428 52 31 wew. 20.
►Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
3. Udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty budowlane
4. Wykonają zamówienie w terminie do dnia 15 listopada 2005 roku
5. Udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
► Celem spełnienia warunków zawartych w punktach 1 – 5 wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu
2. Kwalifikacje i doświadczenia kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia
3. Wykaz wyposażenia technicznego i produkcyjnego niezbędnego do wykonania zamówienia
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie.
6. Aktualne zaświadczenia Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS o niezaleganiu ze składkami i podatkami
7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8. Kosztorys ofertowy
9. Potwierdzenie wniesienia wadium
10. Oświadczenie z ilu stron składa się oferta
11. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1247