Przetargi - archiwum

Trasa spacerowa nad Kanałem Łuczańskim - wymiana nawierzchni /do 6 maja/

Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl

ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie zadania pn.:
wymiana nawierzchni – wspólny słownik zamówień (CPV) – 45233251-3
„Trasa spacerowa nad Kanałem Łuczańskim.”
Wielkość zamówienia:
- rozbiórka nawierzchni - powierzchnia zabudowy - 522,00 m2,
- nawierzchnia z płyt betonowych 50x50x7 cm - 490,50 m2,
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego - 56,60 m2,
- montaż ławek /ławki Zamawiającego/ - 5 szt.,
- montaż koszy /kosze Zamawiającego/ - 3 szt.,
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 30 czerwca 2005 roku.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 06 maja 2005 roku do godz. 10.00 wadium
w wysokości 700,00 zł /słownie: siedemset złotych/.
Wadium można wnieść przelewem na konto : 02106000760000411560000012 Bank BPH S.A. o/ Giżycko;
w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,- zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 121, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (0 87) 428 52 31 wew. 54.

Termin składania ofert upływa dnia 06 maja 2005 r. o godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 06 maja 2005 roku o godz. 12.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.

Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 55 92 lub 428 52 31 wew. 44.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
2. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
3. udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty,
4. wykonają zamówienie w terminie do dnia 30 czerwca 2005 roku,
5. udokumentują wykonanie co najmniej 1 zamówienia tego rodzaju w ciągu ostatnich 5 lat.
Celem stwierdzenia spełnienia warunków zawartych w punktach 1-5 Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego,
• kwalifikacje i doświadczenia kluczowego personelu proponowanego do wykonania zamówienia,
• wykaz wyposażenia technicznego i produkcyjnego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
• aktualne zaświadczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych,
• kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej,
• oświadczenie o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,
• podać producentów materiałów i technologie proponowanych rozwiązań,
• potwierdzenie wniesienia wadium,
• oświadczenie z ilu stron składa się oferta.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1257
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu