Przetargi - archiwum

Pełnienie funkcji Inżyniera projektu przy realizacji inwestycji pn. Budowa ulic na terenie dzielnicy przemysłowo – składowej w Giżycku /do 7 kwietnia/

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO

zgodnie z Priorytetem 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów w oparciu o umowę o dofinansowanie Projektu w ramach ZPORR

Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

Na wykonanie zadania:
usługi zarządzania projektem budowlanym - wspólny słownik zamówień (CPV) 74264100-8.
„Pełnienie funkcji Inżyniera projektu przy realizacji inwestycji
pn. Budowa ulic na terenie dzielnicy przemysłowo – składowej w Giżycku”.

Zakres zamówienia:
1. Pełnienie funkcji Inżyniera projektu zgodnie z warunkami FIDIC przy zadaniu współfinansowanym ze środków wspólnotowych, realizowanym w ramach ZPORR.
2. Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w okresie budowy
i 2 m-ce po zakończeniu prac w okresie rozliczenia inwestycji, przez zespół specjalistów w branżach:
- branży drogowej nad realizacją zakresu:
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 5 472 m2,
• nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z kruszywa naturalnego
z dodatkiem łamanego i podbudowie z betonu asfaltowego w krawężniku betonowym - 15 643 m2,
• nawierzchnie chodników z płytek betonowych w obrzeżach betonowych - 4 543 m2,
• nawierzchnie z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego w krawężniku betonowym - 673 m2,
- branży instalacyjnej – sanitarnej nad realizacją zakresu:
• odwodnienie: studzienki kan. deszczowej z przykanalikami - 55 szt.
- branży instalacyjnej – elektroenergetycznej nad realizacją zakresu:
• oświetlenie - 102 pkt.
3. Prowadzenie rozliczeń finansowych realizowanego projektu.
4. Wspomaganie Zamawiającego we wszelkich działaniach technicznych, administracyjnych, finansowych związanych z realizacją projektu.

Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 30 listopada 2005 roku.

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 07 kwietnia 2005 roku do godz. 10.00 wadium w wysokości 1 100,00 zł (słownie : tysiąc sto złotych).
Wadium można wnieść przelewem na konto : 02106000760000411560000012 Bank BPH S.A.
o/ Giżycko, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych
lub poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (5,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie
Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 121, w godz. 8.00 do 15.00,
tel. (0 87) 428 52 31 wew. 54.
Termin składania ofert upływa dnia 7 kwietnia 2005 r. o godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 7 kwietnia 2005 roku
o godz. 12.00.

Termin związania ofertą – 30 dni.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału
Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 55 92, 428 52 31 wew. 44.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
• dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy - Prawo budowlane /min. 5 lat od daty wydania uprawnień/ w specjalnościach: drogowej /min. doświadczenie – 2 podobne zadania, w tym min. 1 zadanie realizowane wg procedur FIDIC/, instalacyjnej w zakresie kanalizacji deszczowej i sieci elektroenergetycznej /min. doświadczenie – 2 podobne zadania porównywalne do zakresu robót branżowych ujętych w projekcie/ oraz zapewnią udział tego personelu przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
• posiadają pozytywne i udokumentowane doświadczenie /z ostatnich 3 lat/ w pełnieniu roli Inżyniera kontraktu na co najmniej dwóch zadaniach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, każde o wartości
min. 2 000 000,00 zł.
• posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy przy realizacji przedmiotu zamówienia,
• spełniają wymagania określone w SIWZ,
• będą dostępni Wykonawcy realizującemu inwestycję oraz Zamawiającemu, każdego dnia.

Celem spełnienia ww. warunków, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
• oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w przetargu,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
• aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie,
• opis doświadczeń wykonawcy w pełnieniu funkcji Inżyniera projektu, wg procedur FIDIC,
w zakończonych kontraktach realizowanych na rzecz beneficjentów realizujących zadania współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w okresie od 01 kwietnia 2002 r. do 01 kwietnia 2005 r. wraz z referencjami,
• wykaz uprawnionych pracowników zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, w specjalnościach i branżach określonych w przedmiocie zadania, wraz z kopiami uprawnień i zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego, posiadających udokumentowaną znajomość zasad realizacji projektów wg. procedur Komisji Europejskiej do pełnienia roli Inżyniera projektu oraz do sporządzania dokumentów kontraktu, prowadzenia rozliczeń oraz sporządzania raportów i sprawozdań,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w zakresie procedur FIDIC /referencje, certyfikaty, świadectwa szkoleń, certyfikaty/,
• polisę lub promesę polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł,
• oświadczenie o zorganizowanym biurze nie dalej niż 50 km od miejsca realizacji zadania.

Zdjęcia

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1296
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu