Przetargi - archiwum

„Wycena nieruchomości” /do 12 grudnia/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
tel. (0-87) 428 52 31, fax 428 52 41
urzad@gizycko.um.gov.pl
www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie zadania:
„Wycena nieruchomości”

CPV 70000000-1
Opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie na zlecenie Zamawiającego usług z zakresu:
I. Wyceny nieruchomości (sporządzania operatów szacunkowych), w tym:
1. Określenia wartości nieruchomości lokalowych (część opisowa i graficzna) oraz wartości przynależnych do tych lokali nieruchomości gruntowych.
2. Określenia wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych (bez względu na ilość działek ewidencyjnych).
3. Określenia wartości nieruchomości zabudowanych – budynki, budowle wraz z wartością gruntu.
4. Określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej.
II. Sporządzania opracowań i ekspertyz w zakresie pomiaru lokali wraz z przynależnymi częściami wspólnymi. Wykonywanie szkiców lokali oraz rozliczenie udziałów w nieruchomości
Przedmiot zamówienia szczegółowo określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

• Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od 02 stycznia 2007r. do 31 marca 2008r;

• Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej;

• Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.

• Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście, przesyłką poleconą za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, pok. 104, a także pobrać drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Giżycku – www.bip.gizycko.pl – zakładka przetargi.

• Termin składania ofert upływa 12 grudnia 2006r. o godz. 9.00;

• Miejsce składania ofert : siedziba Zamawiającego, pok. 104 (Sekretariat);

• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 106 dn. 12 grudnia 2006r. o godz. 9.30;

• Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

• Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Ireneusz Mrozik Zastępca Naczelnika Wydziału Mienia UM Giżycko tel. (0-87) 428 41 45 – od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00.

• Kryteria oceny oferty: 100% cena
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
I. art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności zawodowej
w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami – rzeczoznawstwo majątkowe na
podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (jednolity
tekst – Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami).
Zgodnie z art. 174 ust. 6 i 7 ustawy z dni a 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – przedsiębiorcy mogą prowadzić działalność w zakresie szacowania nieruchomości, jeżeli czynności z tego zakresu będą wykonywane przez rzeczoznawców majątkowych. Rzeczoznawca majątkowy wykonuje zawód, prowadząc we własnym imieniu działalność gospodarczą jednoosobowo lub w ramach spółki osobowej w zakresie szacowania nieruchomości, albo w ramach stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej
u przedsiębiorcy prowadzącego działalność w tym zakresie.

Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• kopię dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę (w przypadku gdy rzeczoznawca majątkowy wykonuje zawód we własnym imieniu), bądź osobę wykonującą działalność zawodową w dziedzinie rzeczoznawstwa majątkowego na podstawie stosunku pracy, bądź umowy cywilnoprawnej zawartej z Wykonawcą uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst – Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami).

II. art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

III. art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodne z wymogami
art. 175 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst – Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207,
poz. 2112).

Wymagane dokumenty:
• oświadczenie Rzeczoznawcy Majątkowego – zał. C do SIWZ;

IV. art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy – zał. B do SIWZ,
• oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1598
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu