„Administrator” sp. z o.o. ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „ Roboty remontowo-renowacyjne - przystosowanie budynku Przychodni w Giżycku, ul. Wodociągowa 17 dla potrzeb osób niepełnosprawnych” polegające na dostawie i montażu windy osobowej.
Wspólny słownik zamówień – CPV – 45453000-7, 45313100-5 – roboty remontowe i renowacyjne i instalowania wind.
- Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia 30.10.2005 roku.
- Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 26.09.2005 r. do 1000 wadium w wysokości 2.000,- zł ( słownie: dwa tysiące złotych).
Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 PKO BP. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej i częściowej.
- Dopuszcza się podpisanie umów o podwykonawstwo na roboty w branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej.
- Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 1 „Administratora” sp. z o. o. w Giżycku ul. Pocztowa 3 w godz. Od 800 do 1500 , tel. 0 87 428 – 25 - 98. Cena formularza 100,- zł.
- Termin składania ofert upływa 26 września 2005 roku o godzinie 1000.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 26 września 2005 roku o godz. 11 00.
- Termin związania ofertą – 30 dni.
- Osoby upoważnione do kontaktów z Oferentami:
Stanisław Matusiak Prezes „Administratora” sp. z o.o. w Giżycku tel. 0 87 428 25- 98
- Kryteria oceny i wyboru oferty:
- cena – 100 %
W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych,
2)spełniają wymagania określone w SIWZ i STWiORB,
3)udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty remontowo-montażowe,
4)udziela co najmniej 5 letniej gwarancji na windę osobową,
5)wykonają zamówienie w terminie do dnia 30 października 2005 roku,
6) udokumentują wykonanie co najmniej 1 zamówienia tego rodzaju w ciągu ostatnich 5 lat,
7)posiadają ważne szkolenie BHP osób prowadzących prace montażowe,
Celem spełnienia warunków zawartych w punktach 1 – 5 wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami na rzecz ZUS lub KRUS oraz podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego.
3. Wykaz zrealizowanych zadań (co najmniej jednego) w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze podobnym do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu.
4. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia.
5. Udokumentują, że wszystkie urządzenia, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, mają dopuszczenie do stosowania na terenie naszego kraju ( do oferty należy złożyć oświadczenia,do protokołu odbioru końcowego dokumenty),
6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.