Przetargi - archiwum

Chodnik przy ul. Smętka - wymiana nawierzchni /do 5 sierpnia/

Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonanie zadania pn.:
wymiana nawierzchni – wspólny słownik zamówień (CPV) – 45233251-3
„Chodnik przy ul. Smętka.”

Wielkość zamówienia:
- rozbiórki nawierzchni - powierzchnia zabudowy - 2 445 m2,
- nawierzchnia z płytek betonowych 35x35x5 cm na podsypce cem. – piask. - 1 760 m2,
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podbudowie z krusz. naturalnego - 512 m2,
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 15 października 2005 roku.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 05 sierpnia 2005 roku do godz. 1000 wadium
w wysokości 3 500,00 zł /słownie: trzy tysiące pięćset złotych/.

Wadium można wnieść przelewem na konto : 02106000760000411560000012 Bank BPH S.A. o/ Giżycko;
w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,- zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (0 87) 428 32 06 lub 428 52 31 wew. 20.

Termin składania ofert upływa dnia 05 sierpnia 2005 r. o godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 05 sierpnia 2005 roku o godz. 12.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.

Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 32 06 lub 428 52 31 wew. 20.

Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
2. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
3. udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty,
4. wykonają zamówienie w terminie do dnia 15 października 2005 roku,
5. udokumentują wykonanie co najmniej 1 zamówienia tego rodzaju w ciągu ostatnich 5 lat.

Celem stwierdzenia spełnienia warunków zawartych w punktach 1-5 Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• projekt umowy,
• wypełnione załączniki do SIWZ /wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego, kwalifikacje personelu, wyposażenie techniczne/,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
• oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na rzecz ZUS lub KRUS oraz podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie
art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
• polisa potwierdzająca ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• kosztorys ofertowy,
• oświadczenie o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,
• informacja o producentach materiałów i technologiach proponowanych rozwiązań,
• oświadczenie o udzieleniu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1352
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu