Przetargi - archiwum

Konserwacja i naprawa oświetlenia ulic w latach 2007-2008 stanowiącego majątek Gminy Miejskiej Giżycko /do 26 lutego/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www. bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
Na wykonanie zadania:
Konserwacja i naprawa oświetlenia ulic w latach 2007-2008 stanowiącego majątek Gminy Miejskiej Giżycko

Wspólny słownik zamówień /CPV/
50232100-1 – usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
Przedmiot zamówienia:
a/ bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji stanowiących majątek Miasta
Giżycko:
- naprawa opraw (SL, SLR, OCP, OCP-K,URAN),
- wymiana źródeł światła, oprawek, stateczników, układów zapłonowych itp.
- wymiana bezpieczników w tablicach słupowych oraz w szafach oświetleniowych,
- synchronizacje zegarów astronomicznych,
- mycie kloszy,
- odśnieżanie opraw iluminacji.
b/ remonty układów oświetlenia ulicznego:
- wymiana - remont(prostowanie) słupa, wysięgnika, itp.
- naprawa, uzupełnianie osłon tablic słupowych,
- wymiana opraw,
- naprawa szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia szaf (zegary, bezpieczniki, wyłączniki, styczniki)
- wymiana, remont linii kablowych, lokalizacja uszkodzeń w kablowych liniach oświetlenio-wych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ok.800szt opraw rozmieszczonych na terenie miasta.

Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykona-nia Zamówienia w terminie trzech dni od dnia zawarcia umowy. Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2008r.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Termin składania ofert upływa 26.02.2007r o godz. 12.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 26.02.2007r o godz. 12.10.

Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego
w Giżycku, tel. 87 4283206 lub 87 4285231 wew. 20, faks 874285241
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %

 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, tj.:
I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające uprawnienia SEP, bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem upraw-nień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: instalacyjno- inżynieryjnej w za-kresie sieci i instalacji elektrycznych;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień SEP, uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne za-świadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;

II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodza-jem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargo-wego, z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ( np. protokoły odbioru robót, referencje);

III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, tj:
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wy-konanie zamówienia;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony na kwotę min. 20 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy po-lisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wy-konawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosow-nego dokumentu.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wyklu-czony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 10,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiają-cego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087-428-3206 lub 087-428-5231 wew.20., fax. 087-428 5241

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1296
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu