Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www. bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
Na wykonanie zadania:
”Bieżąca pielęgnacja, rozwijanie i przekształcanie terenów zieleni miejskiej”
Wspólny słownik zamówień /CPV/
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 usługi usuwania chwastów
77312100-1 usługi odchwaszczania
77313000-7 usługi utrzymania parków
77314100-5 usługi w zakresie trawników
77342000-9 przycinanie żywopłotów
77315000-1 usługi wysiewu roślin
90200000 – usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich
lub wiejskich oraz usługi powiązane
Przedmiot zamówienia:
Zakres I
a) Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów.
b) Pielenie chwastów.
c) Koszenie trawników.
d) Grabienie trawników.
e) Utrzymanie czystości i porządku, w tym zbieranie odpadów komunalnych i wywóz
(na bieżąco) na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie praw-nym.
f) Grabienie terenów objętych umową, z liści po okresie wegetacyjnym.
g) Uzupełnianie nasadzeń oraz ich zabezpieczanie na okres zimy.
h) Przekształcenie trawnika w rabatę.
i) Założenie nowego trawnika.
j) Utrzymanie zieleni w pasach drogowych (koszenie, pielenie chwastów w ekranach pod drzewami, usuwanie odrostów wokół pni drzew).
k) Bieżące utrzymanie nasadzeń (pielenie, nawadnianie).
Zakres II
a) Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów.
b) Bieżące utrzymanie nasadzeń (pielenie, nawadnianie).
c) Pielenie chwastów.
d) Koszenie trawników.
e) Grabienie trawników.
f) Utrzymanie czystości i porządku, w tym zbieranie odpadów komunalnych i wywóz
(na bieżąco) na składowisko odpadów o uregulowanym statusie prawnym.
g) Bieżące utrzymanie donic betonowych zlokalizowanych na terenie miasta (w tym uzu-pełnianie brakującej roślinności i zabezpieczenie na okres zimy).
h) Naprawa i uzupełnianie instalacji zraszających
i) Zakładanie kwietników i rabat
j) Przekształcanie trawnika w rabatę
k) Założenie nowego trawnika
l) Montaż, obsadzenie roślinnością i bieżące utrzymanie donic na słupach energetycznych.
m) Montaż, obsadzenie roślinnością i bieżące utrzymanie konstrukcji kwiatowych zlokali-zowanych na terenie miasta (nawadnianie, uzupełnianie roślinności).
Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił
do wykonania Zamówienia w terminie pięciu dni od dnia zawarcia umowy. Umowa zostanie zawarta do dnia 31.03.2008r.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Wykonawca jest obowiązany złożyć ofertę na obydwa zakresy.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7 tj., w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub porę-czeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko, nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Termin składania ofert upływa 12 marca 2007 roku o godz. 11.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 12 marca 2007 roku o godz. 11.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Mienia Urzędu Miejskiego
w Giżycku, tel. 87 4292505 lub 87 4285231 wew. 18, faks 874285241
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy
z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych, określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku
o odpadach (Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami)wydane przez wła-ściwe organy lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że warunkiem podpisania umowy poprzetargowej będzie przedstawienie tej umowy.
Art. 22 ust. 1 pkt.2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, na wartość min. 50.000,00 zł,
w charakterze głównego wykonawcy;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane lub nadzorowane przez osoby posiadające przygotowanie do prac w ogrodnictwie
Art. 22 ust. 1 pkt.3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, tj.:
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia;
- są ubezpieczeni na okres trwania umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Art. 22 ust. 1 pkt.4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
Art. 22 ust. 1 pkt.1
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert;
• zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów ko-munalnych określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami)lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przed-siębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych z zastrzeżeniem , ze wybrany Wyko-nawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt.2
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetar-gowego z określeniem ich wartości (wartość nie powinna być mniejsza niż 50.000.00 zł) i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik E do SIWZ;
• Potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty odzwierciedlające posiadanie przez osoby przewidziane do wykonania zamówienia kwalifikacji w dziedzinie ogrodnictwa (kursy, szkolenia, studia),
• Wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia ( co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje w dziedzinie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu)- zał. F do SIWZ
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
• oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie pro-mesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeże-niem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt.4
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamó-wień publicznych. (zał. B)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub pocztą (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia, w pokoju 111, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087-428-4145 lub 087-428-5231 wew.14., fax. 087-428 5241
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie interneto-wej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi