Przetargi - archiwum

„Wykonywanie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 lutego 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku” /do 17 stycznia/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

Na wykonanie zadania:
„Wykonywanie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 lutego 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku”.
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
90200000 -9: Usługi sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane.
90210000 -2: Usługi sprzątania ulic.
90211000 -9: Usługi zamiatania ulic.
90212000 -6: Usługi odśnieżania.
90213000 -3: Usługi usuwania oblodzeń.
Przedmiotem zamówienia jest :
• Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym.
• Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne, również w zakresie zimowego utrzymania. W okresie od 1 października do 15 kwietnia Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem miasta a w szczególności do odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi.
• Do zakresu zamówienia wchodzi :
a) organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego itp.) na terenie miasta Giżycka – kontakt telefoniczny, faksowy lub e-mailowy z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy,
b) obmiatanie jezdni dróg gminnych i powiatowych, chodników, placów, parkingów, traktów pieszych i spacerowych oraz innych terenów Gminy Miejskiej Giżycko,
c) zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń z terenów objętych umową,
d) opróżnianie śmietniczek przyulicznych, wymiana worków na odpady w śmietniczkach i wywóz odpadów na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym stanie prawnym,
e) podnoszenie i regulacja opadniętych śmietniczek,
f) usuwanie śniegu, likwidowanie śliskości i gołoledzi z jezdni dróg gminnych i powiatowych, parkingów, chodników, placów, parkingów, traktów pieszych i spacerowych oraz innych terenów Gminy Miejskiej Giżycko, w tym usuwanie pozostałości piachu zużytego do posypywania terenów,
g) sukcesywne usuwanie piasku użytego do likwidacji śliskości,
h) wywożenie piasku „pozimowego” zebranego przez właścicieli nieruchomości,
i) ostateczne usunięcie zebranego piasku „pozimowego” do 30 kwietnia 2008 roku,
j) wywożenie na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym stanie prawnym zmiotek i innych odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac,
w tym usuwanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego,
k) polewanie jezdni (I kolejność zimowego utrzymania dróg) w okresach wzmożonych upałów utrzymujących się dłużej niż tydzień czasu,
l) usuwanie „zieleni” wyrastającej w chodnikach,
m) mycie wyszczególnionych chodników na pow. około 2.000 m2 z odchodów ptasich, spadzi z drzew (Plac Grunwaldzki, ul. Pocztowa oraz inne miejsca).
• Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco utrzymanie terenów objętych umową wysokiego poziomu porządku i czystości. W okresie od 1 października do 15 kwietnia Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości do podjęcia działań związanych
z zimowym utrzymaniem miasta a w szczególności do odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi.
• Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne na ulicach i w rejonach uzgodnionych pomiędzy przedstawicielami stron w sposób gwarantujących bieżące utrzymanie ulic i terenów w porządku i czystości, zimowe utrzymanie dróg
i terenów oraz terminowe opróżnianie śmietniczek przyulicznych.
• Opróżnienie śmietniczek przyulicznych i wywóz odpadów po ich opróżnieniu,
a także wywóz zmiotek i innych odpadów powstałych podczas sprzątania miasta wskazanych przez Zamawiającego, będzie odbywało się stosowanie do potrzeb. Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca.
• Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy ręcznym utrzymaniu i obmiataniu w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
• W okresie zimowym w sytuacjach braku śniegu Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe na terenie miasta w zakresie zapewniającym porządek i czystość.
• Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym sprzątania terenów czy wywozu odpadów. Podjęcie działań przez Wykonawcę związanych
z wykonywaniem prac powinno być podjęte w ciągu tego samego dnia roboczego
a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.
 Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 1 lutego 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku.
 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych).
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
 Nie będzie zawierana umowa ramowa.
 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
 Termin składania ofert upływa 17.01.2008 r. o godz. 12.00.
 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. Maja 14 11 - 500 Giżycko
 Termin związania ofertą – 30 dni.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 17.01.2008 r. o godz. 12.10.
 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 73 24 120 lub 0-87 73 24 122.
 Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 500.000,00 PLN,
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.
Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
• wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, tj. minimalnie : 2 zamiatarki samojezdne o poj. zbiornika min. 2 m3, 2 pługo-piaskarki samochodowe z dociskiem pneumatycznym lub hydraulicznym, 3 pługi ciągnikowe, 1 koparko-ładowarka, oraz polewaczkę o poj. zbiornika min. 4 m3.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 200.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
• dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 20,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 120 lub 087-73 24 122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 8 stycznia 2008 r. pod poz. 5641-2008.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2026
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu