Przetargi - archiwum

„Droga wewnętrzna przy garażach” / do 14 października/

Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie zadania pn.:
roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg – wspólny słownik zamówień (CPV) – 45233250-6
instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego – wspólny słownik zamówień (CPV) – 45316110-9
rurociągi do odprowadzenia wody burzowej – wspólny słownik zamówień (CPV) – 45232130-2
„Droga wewnętrzna przy garażach.”
Wielkość zamówienia:
- rozbiórki nawierzchni – powierzchnia zabudowy - 180 m2,
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cem. – piask., podbudowie z kruszywa łamanego stabil. mechanicznie i gruntu stabil. cementem - 734 m2,
- odwodnienie terenu:
• sieć kanalizacji deszczowej z rur PP fi = 315 mm - 144 m2,
• studzienki ściekowe uliczne o d = 500 mm z osadnikiem
i przykanalikiem z rur PP fi = 200 mm - 6 szt.,
- oświetlenie terenu:
• słupy oświetleniowe S-50 z oprawami parkowymi OCP-70/50-KP-PC - 6 szt.,
• linia kablowa, oświetleniowa YKY 5x26 mm - 213 m,
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 15 grudnia 2005 roku.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 14 października 2005 roku do godz. 1000 wadium
w wysokości 3 300,00 zł /słownie: trzy tysiące trzysta złotych/
Wadium można wnieść przelewem na konto : 02106000760000411560000012 Bank BPH S.A. o/ Giżycko;
w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,- zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 800 do 1500, tel. (0 87) 428 32 06 lub 428 52 31 wew. 20.
Termin składania ofert upływa dnia 14 października 2005 r. o godz. 1100.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 14 października 2005 roku o godz. 1200.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 32 06 lub 428 52 31 wew. 20.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
2. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
3. udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty,
4. wykonają zamówienie w terminie do dnia 15 grudnia 2005 roku,
5. udokumentują wykonanie co najmniej 1 zamówienia tego rodzaju w ciągu ostatnich 5 lat.
Celem stwierdzenia spełnienia warunków zawartych w punktach 1-5 Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• projekt umowy,
• wypełnione załączniki do SIWZ /wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego, kwalifikacje personelu, wyposażenie techniczne/,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
• oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na rzecz ZUS lub KRUS oraz podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie
art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• kosztorys ofertowy,
• oświadczenie o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,
• informacja o producentach materiałów i technologiach proponowanych rozwiązań,
• oświadczenie o udzieleniu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1203
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu