Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www. bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
Na wykonanie zadania:
Bieżące utrzymanie zieleni wysokiej na terenie miasta Giżycka
Wspólny słownik zamówień /CPV/
77211500-7 – usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 – usługi wycinania drzew
77313000-7 – usługi utrzymania parków
Przedmiot zamówienia:
a) zabiegi pielęgnacyjne polegające na usunięciu posuszu gałęziowego i konarowego, usunięciu konarów lub gałęzi zagrażających bezpieczeństwu, prześwietlenie koron drzew, cięcia techniczne z zachowaniem skrajni, cięcia korygujące, cięcia odmładzające , zabez-pieczanie ran środkami grzybobójczymi i impregnatami (210 szt.*)
b) usunięcie drzew z karczowaniem pnia (100 szt.*)
c) usunięcie drzew bez karczowania pnia (50 szt.*)
d) założenie wiązania elastycznego (10 szt.*)
e) założenie wiązania sztywnego (10 szt.*)
f) cięcia formujące w koronach drzew do 2 metrów (70 szt.*)
g) cięcia formujące w koronach drzew od 2 do 5 metrów (300 szt.*)
h) ciecia formujące w koronach drzew pow. 5 metrów (400 szt.*)
i) demontaż stelaży (50 szt.)
j) usunięcie palika (50 szt.*)
k) montaż palika (50 szt.*)
l) usunięcie wiatrołomu (20 szt.*)
ł) usunięcie wiatrowału (20 szt.*)
* -przybliżona planowana ilość prac do wykonania, ustalona w oparciu o wykonanie
w latach poprzednich
# - ppkt..d), e), i), j), k) materiały zapewnia Wykonawca
Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił
do wykonania Zamówienia w terminie pięciu dni od dnia zawarcia umowy. Umowa zostanie zawarta do dnia 31.03.2008r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin składania ofert upływa 16.02.2007r o godz. 11.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 16.02.2007r o godz. 11.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Mienia Urzędu Miejskiego
w Giżycku, tel. 87 4292505 lub 87 4285231 wew. 18, faks 874285241.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, tj.:
I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy
z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nad-zorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień do wykonywania danej działalno-ści
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem, w określonych przypadkach były wyko-nywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień do kierowania ruchem
- posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpa-dów komunalnych, określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku
o odpadach (Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami) wydane przez właściwe organy lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór odpa-dów komunalnych (w przypadku wyboru oferty).
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• dokument uprawniający do ścinania drzew pilarką
• odpis zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym
• wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do wycinki drzew pilarką , zaświadczenia
o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych
z kierowaniem ruchem drogowym – Załącznik nr 4 do SIWZ
• zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów ko-munalnych określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami) lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przed-siębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych (w przypadku wyboru oferty).
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, na wartość min. 50.000,00 zł,
w charakterze głównego Wykonawcy ;
- posiadają co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależ-ny)niezbędnego do wykonania zamówienia
• piła spalinowa,
• podnośnik.
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze
do przetargowego, z określeniem ich wartości ( wartość nie powinna być mniejsza niż 50.000,00 zł) i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wyko-nane należycie ( np. protokoły odbioru robót, referencje);
• wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywania przedmiotowych usług
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, tj:
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony na kwotę min.50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie
w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwier-dzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane
w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpi-sania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wyklu-czony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicz-nych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 10,00 zł) można odebrać osobi-ście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Za-mawiającego, Wydział Mienia, w pokoju 111, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087-428-4145 lub 087-428-5231 wew.14., fax. 087-428 5241
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie interneto-wej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi