Przetargi - archiwum

„Zatoki parkingowe przy ul. Kazimierza Wielkiego” /do 23 lutego/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości do 60 tys. euro

na wykonanie zadania:
„Zatoki parkingowe przy ul. Kazimierza Wielkiego”
wspólny słownik zamówień (CPV) –

45213312-3 parkingi,
45233222-1 roboty w zakresie chodników,

Przedmiot zamówienia:
- nawierzchnia z kostki beton. grub. 8 cm /kolor: „szary” z wyznaczeniem miejsc postojowych kostką w kolorze „czer-wonym” lub „grafitowym”/ na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego doziarnionego kruszywem łamanym w ilości 40 % stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm w krawężniku betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z betonu B-10 - 372 m2,
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 6 cm /kolor: „szary”/ na podsypce cementowo-piaskowej w obrzeżach betono-wych 6x20 cm na podsypce piaskowej - 506 m2,
- zieleńce - 675 m2,
- oznakowanie pionowe zatok parkingowych - 3 szt.,
- oznakowanie pionowe i poziome przejścia przez jezdnię - 1 kpl.,
- montaż rur osłonowych na istniejących kablach energetycznych - 10 m,

• Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia okres 60 dni od dnia podpisania umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
• Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 PLN /słownie: tysiąc pięćset złotych/ przed upływem terminu składania ofert,
Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. –
– Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj: w pieniądzu; poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
nr 02 1060 0076 0000 4115 6000 0012 Bank BPH S.A. Oddział w Giżycku.
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101

• Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

• Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

• Termin składania ofert upływa dnia 23 lutego 2007 r. o godz. 13.00.

• Termin związania ofertą – 30 dni.

• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 23 lutego 2007 r. o godz. 13.10.

• Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
• Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew. 20

• Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

• W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowią-zek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legity-mujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: drogowej oraz sieci i instalacji elektrycznych;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budow-lanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownic-twa – Załącznik nr 5 do SIWZ;

2. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową
w wysokości min. 25 000,00 PLN.;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdol-ność kredytową w wysokości min. 25 000,00 PLN;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwier-dzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóź-niej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

4. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze-nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wła-ściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podsta-wie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

• Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwe-stycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew.20, fax. 0 87 428 52 41.

• Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Za-mówień Publicznych, dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1212
12 marca 2008 20:59 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu