Przetargi - archiwum

„Zagospodarowanie terenu Białostocka-Suwalska” /do 30 sierpnia/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 60 tys. euro


na wykonanie zadania:
„Zagospodarowanie terenu Białostocka-Suwalska”
wspólny słownik zamówień (CPV)
45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 rurociągi do odprowadzenia wody burzowej
45232310-8 roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45231400-9 roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

Przedmiot zamówienia:
roboty drogowe:
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
i podbudowie z kruszywa naturalnego z domieszkami kruszywa łamanego 40 %
w krawężniku betonowym na ławie betonowej - 2157,50 m2,
- Nawierzchnie mineralno-bitumiczne na podbudowie z kruszywa naturalnego 420 m2
- oznakowanie pionowe 1 kpl.
- nawierzchnie z płytek betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej w
obrzeżach betonowych 375,56 m2 - założenie zieleńców - 881,94 m2
- rozbiórka elementów dróg
kanalizacja deszczowa:
- rurociągi z rur PCV fi=200 mm, 300 mm, 400mm, 500mm - 464,50 m
- studnie rewizyjne - 16 szt.
- studnie ściekowe fi=500 mm - 19 szt.
przebudowa kanalizacji telekomunikacyjnych
przełożenie kabli energetycznych

 Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia okres 110 dni od dnia podpisania umowy lub uzyskania pozwolenia na budowę /jeżeli zostanie wydane po podpisaniu umowy/.

 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 30 sierpnia 2006 r. do godz. 10.00 wadium
w wysokości: 8500,00 zł / słownie: osiem tysięcy pięćset złotych/.
Wadium powinno być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj: w pieniądzu; poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm).

Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
nr 02 1060 0076 0000 4115 6000 0012 Bank BPH S.A. o/Giżycko .
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego pok. 101

 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

 Termin składania ofert upływa dnia 30 sierpnia 2006 r. o godz. 11.00.

 Termin związania ofertą – 30 dni.

 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 30 sierpnia 2006 r. o godz. 11.10.

 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

 Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew. 20

 Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, drogowej;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
• ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;

2. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 250 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową
w wysokości min. 100 000,00 PLN.;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
na kwotę min. 100 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca
o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę 100 000,00 PLN;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
4. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Wymagane dokumenty:
• aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (40,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew.20, fax. 0 87 428 52 41.

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.

 Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 27 lipca 2006 r. o godz. 14.54.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1434
12 marca 2008 20:59 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu