Przetargi - archiwum

MZOSiP Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w Szkole Podstawowej Nr 4 w Giżycku do 1 kwietnia

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony 

pt. „Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna  z PCV

w Szkole Podstawowej  Nr 4 w Giżycku”

 

Wspólny słownik zamówień –  45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne

                                          -  45421125-6 – Instalowanie okien z tworzyw sztucznych

                                  

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  wymiany stolarki  okiennej drewnianej na okna  rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV  , w kolorze białym, z obróbką obsadzenia,  o profilu najmniej pięciokomorowym                 o współczynniku    dla całego okna  U min 1,6 W/m2K, dla szyby U min 1,0 W/m2K. Wymiary okien  oraz ilość zgodnie               z załączonym rysunkiem nr 1, w Szkole podstawowej Nr 4 w Giżycku przy ul. 3 Maja 21.

 

Ø       Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia  od 23 czerwca 2008 r. do 22 sierpnia 2008  r.

Ø       Warunkiem  udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 01 kwietnia 2008  r. do godz. 10.00 wadium               

      w wysokości  2.000,- zł (słownie: dwa tysiące  złotych).

            Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 52 1060 0076 0000 4115 6000 0373 Bank PEKAO   S.A. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach  bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-

-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach  bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia       9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.  Nr 109, poz.1158 ze zmianami).

Ø       Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø       Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø         Termin składania ofert upływa 01 kwietnia  2008 roku o godz. 10.00.

Ø         Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14,                  11-500 Giżycko, pokój nr 115.

Ø         Otwarcie  ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 01 kwietnia 2008 roku  

      o godz. 10.10.

Ø       Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ø       Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

·         Barbara Caban - główny specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół

      i Przedszkoli  w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 7324130

Ø       Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %

 

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.                         o swobodzie działalności gospodarczej;

- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień  do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno – budowlanej wymaganej przepisami ustawy – Prawo budowlane.

 

Wymagane dokumenty:

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- wykaz  personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami (podmiotami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia.

 

Wymagane dokumenty:

-  wykaz zrealizowanych zadań  w ciągu  ostatnich 5 lat  o podobnym charakterze  do przetargowego  z określeniem ich wartości  i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały  wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) przed dniem wszczęcia postępowania

o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.                            

 

III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.  200 tys. zł.

 

Wymagane dokumenty:

- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony

od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 tys. zł. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 Pzp).

 

Wymagane dokumenty:

- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony

na podstawie art. 24 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;

- dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Ø       Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

     - dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,

     - dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)

       w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, w godz. od 8.00 do 15.00 , tel. 0 87 428 29 35.

Ø       Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 marca 2008 pod poz.

       49508-2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 marca 2008 12:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2085
26 marca 2008 15:22 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
26 marca 2008 15:22 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
18 marca 2008 15:04 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.