Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
pt. „Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV
w Szkole Podstawowej Nr 4 w Giżycku”
- 45421125-6 – Instalowanie okien z tworzyw sztucznych
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV , w kolorze białym, z obróbką obsadzenia, o profilu najmniej pięciokomorowym o współczynniku dla całego okna U min 1,6 W/m2K, dla szyby U min 1,0 W/m2K. Wymiary okien oraz ilość zgodnie z załączonym rysunkiem nr 1, w Szkole podstawowej Nr 4 w Giżycku przy ul. 3 Maja 21.
Ø Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od 23 czerwca 2008 r. do 22 sierpnia 2008 r.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 01 kwietnia 2008 r. do godz. 10.00 wadium
w wysokości 2.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 52 1060 0076 0000 4115 6000 0373 Bank PEKAO S.A. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zmianami).
Ø Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ø Termin składania ofert upływa 01 kwietnia 2008 roku o godz. 10.00.
Ø Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 115.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 01 kwietnia 2008 roku
o godz. 10.10.
Ø Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ø Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
· Barbara Caban - główny specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół
i Przedszkoli w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 7324130
Ø Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno – budowlanej wymaganej przepisami ustawy – Prawo budowlane.
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami (podmiotami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagane dokumenty:
- wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 tys. zł.
Wymagane dokumenty:
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 tys. zł. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 Pzp).
Wymagane dokumenty:
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Ø Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
- dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,
- dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, w godz. od 8.00 do 15.00 , tel. 0 87 428 29 35.
Ø Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 marca 2008 pod poz.
49508-2008.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku