Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
Na wykonanie zadania:
Wykonanie usługi w zakresie pielęgnacji wysokiej na terenie miasta Giżycka, w terminie od 1 kwietnia 2008 roku do dnia 31 marca 2011 roku
Wspólny słownik zamówień (CPV) :
77211500 – 7 – usługi pielęgnacji drzew
77211400 – 6 – usługi wycinania drzew
77313000 – 7 – usługi utrzymania parków
Przedmiotem zamówienia jest :
a) Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych polegających na usunięciu posuszu gałęziowego i konarowego, usunięciu konarów lub gałęzi zagrażających bezpieczeństwu, prześwietlenie koron drzew, wykonanie cięć technicznych,
z zachowaniem skrajni, cięć korygujących, cięć odmładzających, zabezpieczanie ran środkami grzybobójczymi i impregnatami.
b) Usunięcie drzew z karczowaniem pnia.
c) Usunięcie drzew bez karczowania pnia.
d) Założenie wiązania elastycznego.
e) Założenie wiązania sztywnego.
f) Cięcia formujące w koronach drzew do 2 metrów.
g) Cięcia formujące w koronach drzew do 5 metrów.
h) Cięcia formujące w koronach drzew pow. 5 metrów.
i) Demontaż stelaży ochronnych.
j) Usunięcie palika.
k) Montaż nowego palika.
l) Usunięcie wiatrołomu.
m) Usunięcie wiatrowału.
Do zakresu zamówienia wchodzi rownież :
• organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego itp.) – kontakt telefoniczny oraz faksowy lub e-mail z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy,
• Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni bieżące utrzymanie terenów zadrzewionych objętych umową.
• Zlecenie będzie się odbywało we wszystkie dni robocze oraz w miarę potrzeb Zamawiającego w niedziele i święta.
• W nagłych przypadkach – w celu zabezpieczenia mienia lub bezpiecznego użytkowania, Wykonawca może podjąć niezbędne prace informując o tym fakcie przedstawiciela Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu roboczym.
• Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji na składowisku odpadów powstałych podczas wykonywania usługi ponosi Wykonawca.
• Wykonawca ma obowiązek wyposażenia zatrudnionych pracowników w sprzęt
do realizacji wyznaczonych zadań.
• Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym zabiegów
w zadrzewieniu. Działania związane z wykonywaniem prac powinny być podjęte przez Wykonawcę w ciągu tego samego dnia roboczego, a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne. .
Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 1 kwietnia 2008 roku
do 31 marca 2011 roku.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 PLN
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Termin składania ofert upływa 10.03.2008 roku, o godz. 10.00
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104
lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. Maja 14 11 - 500 Giżycko
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 10.03.2008 roku,
o godz. 10.10
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 118
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach
(Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że warunkiem podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia będzie przedstawienie tej umowy.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów , określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub umowa z właściwym przedsiębiorcą na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy
ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 40.000,00 PLN,
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.
• dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do ścinki drzew pilarką
• dysponują osobą uprawnioną do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym na drogach
Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze
do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
• wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
• wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do ścinki drzew pilarką)
• zaświadczenie o ukończeniu przez Wykonawcę, bądź członków personelu szkolenia
w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym na drogach
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN,
• posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia.
Wymagane dokumenty :
• Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
na kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
• Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• Dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 213, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 131, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 27 lutego 2008 r. pod pozycją 39811 -2008.