Przetargi - archiwum

Wykonanie usługi w zakresie pielęgnacji zieleni wysokiej na terenie miasta Giżycka, w terminie od 1 kwietnia 2008 roku do dnia 31 marca 2011 roku /do 10 marca/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

Na wykonanie zadania:
Wykonanie usługi w zakresie pielęgnacji wysokiej na terenie miasta Giżycka, w terminie od 1 kwietnia 2008 roku do dnia 31 marca 2011 roku

Wspólny słownik zamówień (CPV) :
77211500 – 7 – usługi pielęgnacji drzew
77211400 – 6 – usługi wycinania drzew
77313000 – 7 – usługi utrzymania parków

Przedmiotem zamówienia jest :
a) Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych polegających na usunięciu posuszu gałęziowego i konarowego, usunięciu konarów lub gałęzi zagrażających bezpieczeństwu, prześwietlenie koron drzew, wykonanie cięć technicznych,
z zachowaniem skrajni, cięć korygujących, cięć odmładzających, zabezpieczanie ran środkami grzybobójczymi i impregnatami.
b) Usunięcie drzew z karczowaniem pnia.
c) Usunięcie drzew bez karczowania pnia.
d) Założenie wiązania elastycznego.
e) Założenie wiązania sztywnego.
f) Cięcia formujące w koronach drzew do 2 metrów.
g) Cięcia formujące w koronach drzew do 5 metrów.
h) Cięcia formujące w koronach drzew pow. 5 metrów.
i) Demontaż stelaży ochronnych.
j) Usunięcie palika.
k) Montaż nowego palika.
l) Usunięcie wiatrołomu.
m) Usunięcie wiatrowału.
Do zakresu zamówienia wchodzi rownież :
• organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego itp.) – kontakt telefoniczny oraz faksowy lub e-mail z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy,
• Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni bieżące utrzymanie terenów zadrzewionych objętych umową.
• Zlecenie będzie się odbywało we wszystkie dni robocze oraz w miarę potrzeb Zamawiającego w niedziele i święta.
• W nagłych przypadkach – w celu zabezpieczenia mienia lub bezpiecznego użytkowania, Wykonawca może podjąć niezbędne prace informując o tym fakcie przedstawiciela Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu roboczym.
• Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji na składowisku odpadów powstałych podczas wykonywania usługi ponosi Wykonawca.
• Wykonawca ma obowiązek wyposażenia zatrudnionych pracowników w sprzęt
do realizacji wyznaczonych zadań.
• Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym zabiegów
w zadrzewieniu. Działania związane z wykonywaniem prac powinny być podjęte przez Wykonawcę w ciągu tego samego dnia roboczego, a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne. .

 Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 1 kwietnia 2008 roku
do 31 marca 2011 roku.
 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 PLN
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
 Nie będzie zawierana umowa ramowa.
 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
 Termin składania ofert upływa 10.03.2008 roku, o godz. 10.00
 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104
lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. Maja 14 11 - 500 Giżycko
 Termin związania ofertą – 30 dni.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 10.03.2008 roku,
o godz. 10.10
 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 118
 Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach
(Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że warunkiem podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia będzie przedstawienie tej umowy.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów , określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub umowa z właściwym przedsiębiorcą na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy
ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 40.000,00 PLN,
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.
• dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do ścinki drzew pilarką
• dysponują osobą uprawnioną do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym na drogach

Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze
do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
• wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
• wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do ścinki drzew pilarką)
• zaświadczenie o ukończeniu przez Wykonawcę, bądź członków personelu szkolenia
w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym na drogach




Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN,
• posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia.

Wymagane dokumenty :
• Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
na kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
• Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• Dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 213, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 131, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 27 lutego 2008 r. pod pozycją 39811 -2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1772
05 marca 2008 00:39 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu