Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
pt. „Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 2 w Giżycku”
Wspólny słownik zamówień – 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
- 45421125-6 – Instalowanie okien z tworzyw sztucznych
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV , w kolorze białym, z obróbką obsadzenia, o profilu pięciokomorowym o współczynniku dla całego okna U min 1,6 W/m2K, dla szyby U min 1,0 W/m2K, oraz dla wypełniania poliwęglanem gr min. 24 mm, o współczynniku przenikania ciepła U min 1,5 W/m2K. Wymiary okien oraz ilość zgodnie z załączonym rysunkiem nr 1, w sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 2 w Giżycku przy ul. Warszawskiej 39.
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do 22 sierpnia 2008 r.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie do dnia 18 marca 2008 r. do godz. 1000 wadium
w wysokości 2.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Wadium należy wnieść przelewem na konto nr 52 1060 0076 0000 4115 6000 0373 Bank PEKAO S.A. O/Giżycko w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr109, poz.1158 ze zmianami).
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin składania ofert upływa 18 marca 2008 roku o godz. 10.00.
Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 115.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 18 marca 2008 roku
o godz. 10.10.
Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
• Barbara Caban - główny specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół
i Przedszkoli w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 7324130
Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno – budowlanej wymaganej przepisami ustawy – Prawo budowlane.
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami (podmiotami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagane dokumenty:
- wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 tys. zł.
Wymagane dokumenty:
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 tys. zł. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 Pzp).
Wymagane dokumenty:
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
- dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,
- dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, w godz.
od 8.00 do 15.00 , tel. 0 87 428 29 35.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lutego 2008 pod poz. 38800-2008.