|
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 |
Biuro Stowarzyszenia WJM 2020, ul. Kolejowa 6, 11-730 Mikołajki www.7cudowmazur.pl tel. 608-411-847, 668-001-150 |
Mikołajki, dn. 29 / 01 / 2016 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
ul. Kolejowa 6
11-730 Mikołajki
NIP 845-198-57-00, REGON 361222985
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA SPORZĄDZENIE ANALIZY PRZEDSIĘBIORSTW, STRATEGII MARKI
ORAZ STUDIUM WYKONALNOŚCI PROJEKTU
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego
(Dz. U. z 1964, Nr 19, poz. 93 z późn. zm.)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot – 73000000 - 2.
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację następujących usług:
Etap I Analiza przedsiębiorstw z obszaru 11 gmin: Węgorzewo, Giżycko, Miasta Giżycko, Miłki, Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida, Mikołajki, Mrągowo, Miasto Mrągowo, Ryn z zakresu ich potencjału rozwojowego, w tym potrzeb z zakresu marketingu i promocji gospodarczej. Analiza ma uwzględniać sytuację gospodarczą regionu, perspektywy rozwojowe gospodarki, działania konkurencji oraz potrzeby i oczekiwania konsumenckie. Analiza ma zawierać podsumowanie wyników badań, identyfikację podmiotów zainteresowanych udziałem w projekcie pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”, wskazanie branż szczególnie zainteresowanych udziałem w projekcie, wskazanie pożądanych kierunków i form promocji, prognozę wskaźników możliwych do zrealizowania w ramach projektu.
Etap II Strategia marki / Ekspertyza z zakresu kreowania marki obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich.
Etap III Studium wykonalności projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”.
Zamówienie jest realizowane w związku z projektem pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”, o którego dofinansowanie Zamawiający ubiega się z Unii Europejskiej ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 1. Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur, Działania 1.4. Nowe modele biznesowe i ekspansja, Poddziałania 1.4.1. Promocja gospodarcza regionu).
Szczegółowy opis zamówienia:
Etap I:
1) Diagnoza regionu w obszarze przedsiębiorczości (m.in. na podstawie raportów branżowych, danych statystycznych GUS, BDL, EUROSTAT, Instytut Badań nad Gospodarka Rynkową dla poszczególnych branż, sektorów gospodarki oraz dostępnych wskaźników statystycznych innowacyjności, zatrudnienia i rozwoju społeczno-gospodarczego.
2) Badanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie promocji gospodarczej i działań marketingowych oraz identyfikacja potencjalnych beneficjent projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”. Działanie służy zbudowaniu bazy danych i wybraniu próby badawczej, jak i ocenie dotychczasowych podobnych działań w zakresie promocji gospodarczej (instytucji i samych przedsiębiorstw), poziomu zainteresowania tymi działaniami, ocenie ich skuteczności i odbioru wśród interesariuszy z poszczególnych branż. Wykonawca wyłoni grupę respondentów, a następnie przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. Na potrzeby realizacji działania należy zastosować następujące metody badawcze:
Wymogi techniczne: Analiza nt. potrzeb przedsiębiorstw z obszaru 11 gmin będzie miała nie mniej niż 60 i nie więcej niż 120 stron maszynopisu w formacie A4, czcionka Times New Roman, wielkość 12, interlinia 1,5 bez załączników. W wersji papierowej zostanie sporządzonych co najmniej 18 kompletów Analizy wraz załącznikami. Analiza przygotowana zostanie również w wersji elektronicznej, w tym edytowalnej oraz rozdystrybuowana drogą mailową wśród interesariuszy projektu po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przygotuje główne wnioski i rekomendacje płynące z Analizy w postaci prezentacji, którą przedstawi podczas spotkań stanowiących dalsze etapy prac.
Realizacja Etapu I w terminie do końca czerwca 2016r. *Patrz istotne warunki umowy.
Etap II:
Strategia marki / Ekspertyza z zakresu kreowania marki obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich zostanie opracowana przez Wykonawcę na bazie przeprowadzonej Analizy przedsiębiorstw z obszaru 11 gmin: Węgorzewo, Giżycko, Miasta Giżycko, Miłki, Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida, Mikołajki, Mrągowo, Miasto Mrągowo, Ryn z zakresu ich potencjału rozwojowego, w tym potrzeb z zakresu marketingu i promocji gospodarczej (Etap I).
Wykonawca, w oparciu o wnioski z przeprowadzonej w Etapie I Diagnozy, w ramach Etapu II zobowiązany jest do opracowania systemu marketingu i promocji gospodarczej Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, w tym ramowego planu realizacji przedsięwzięć w ramach projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich” na lata 2017-2021 z określeniem celów, zadań, harmonogramu czasowego i miar sukcesów w następujących obszarach:
Wykonawca na podstawie przeprowadzonych badań wypracuje wnioski z zakresu:
Strategia marki / Ekspertyza z zakresu kreowania marki obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich będzie obejmowała przypisane cele, zadania, harmonogram czasowy i finansowy wdrożenia oraz ścieżki komunikacji i udzielania informacji zwrotnej i miar sukcesów.
Strategia marki / Ekspertyza ma uwzględniać kluczowe dla sukcesu projektu „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich” następujące założenia i cele:
W Strategii marki / Ekspertyzie zostanie uwzględniona lista instytucji otoczenia biznesu adekwatnego do potencjału inwestycyjnego Krainy WJM, lista wydarzeń targowo-wystawienniczych wraz z rekomendacją, do których warto przystąpić lub wziąć udział w kontekście efektywnej promocji gospodarczej regionu, potencjalne destynacje misji inwestycyjnych/wizyt studyjnych dla przedsiębiorców z Krainy WJM oraz lista proponowanych działań służących promocji gospodarczej, wynikających z opracowanej Diagnozy, analizy dotychczasowych działań promocyjnych.
Strategia marki / Ekspertyza będzie zawierać szczegółowy plan wdrażania działań marketingu gospodarczego i promocji gospodarczej, w tym systemu wsparcia inwestorów i ekspertów w ramach projektu „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”. Plan wdrożenia powinien uwzględniać:
Strategia marki musi zawierać następujące działania:
Realizacja Etapu II w terminie do końca września 2016r. *Patrz istotne warunki umowy
Wykonawca realizując niniejsze zamówienie powinien posiłkować się wnioskami wynikającymi z dokumentu: „Koncepcja promocji gospodarczej Krainy Wielkich Jezior Mazurskich” opracowanego w ramach projektu „Planowanie miejskiego obszaru funkcjonalnego na terenie Krainy Wielkich Jezior Mazurskich”.
Etap III:
Studium wykonalności powinno być dostarczone w trzech egzemplarzach w formie papierowej oraz w dwóch egzemplarzach w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w plikach (.pdf), (.doc) lub równoważnych, analiza ekonomiczno-finansowa w aktywnym pliku Microsoft Excel (.xlsx) lub równoważnym.
Realizacja Etapu III w terminie do końca listopada 2016r. *Patrz istotne warunki umowy
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wszelkich praw własności oraz praw autorskich do wykonanych dokumentów.
Kryteria oceny oferty:
Całkowita liczba punktów przyznanych w złożonej ofercie stanowi sumę poszczególnych składników przedstawionych poniżej.
Wagi poszczególnych kryteriów ustalone są następująco:
Przy ocenie ofert w Kryterium Potencjał kadrowy, Zamawiający będzie brał pod uwagę dysponowanie przez Wykonawcę 3 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu analiz z zakresu rozwoju przedsiębiorstw, ekspertyz z zakresu kreowania marki oraz sporządzenia studiów wykonalności.
- oferta, w której Wykonawca wykazał, że dysponuje 3 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu analiz z zakresu rozwoju przedsiębiorstw, ekspertyz z zakresu kreowania marki oraz sporządzenia studiów wykonalności, przy czym zespół osób wykonał przynajmniej 10 analiz z zakresu rozwoju przedsiębiorstw, 10 ekspertyz z zakresu kreowania marki oraz 20 studiów wykonalności, otrzymuje 20 punktów.
- oferta, w której wykonawca wykazał, że dysponuje 3 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu analiz z zakresu rozwoju przedsiębiorstw, ekspertyz z zakresu kreowania marki oraz sporządzenia studiów wykonalności, przy czym zespół osób wykonał przynajmniej 5 analiz z zakresu rozwoju przedsiębiorstw, 5 ekspertyz z zakresu kreowania marki oraz 10 studiów wykonalności, otrzymuje 10 punktów.
W celu wykazania spełnienia powyższego kryterium, Wykonawca jest zobowiązany załączyć wykaz osób tj. imienną listę specjalistów wraz z listą przygotowanych przez nich dokumentów.
Końcową ocenę stanowi suma punktów przyznanych według wymienionych wyżej kryteriów. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych w ofercie informacji.
Termin związania ofertą: 45 dni
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Termin, miejsce i sposób złożenia oferty:
Piotr Jakubowski
Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
Mikołajki, dn. 09 / 02 / 2016r.
ZAMAWIAJĄCY:
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
ul. Kolejowa 6
11-730 Mikołajki
NIP 845-198-57-00, REGON 361222985
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
NA SPORZĄDZENIE ANALIZY PRZEDSIĘBIORSTW, STRATEGII MARKI ORAZ STUDIUM WYKONALNOŚCI PROJEKTU
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający informuje, że w treści zapytania ofertowego na sporządzenie analizy przedsiębiorstw, strategii marki oraz studium wykonalności projektu wprowadza się następujące zmiany:
W szczegółowym opisie zamówienia w Etapie I, Pkt 2) Badanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie promocji gospodarczej i działań marketingowych oraz identyfikacja potencjalnych beneficjent projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”:
ppkt a otrzymuje nowe brzmienie: „Wywiad kwestionariuszowy realizowany telefonicznie (CATI) w odniesieniu do targetowanych grup respondentów (targetowanie pod względem rozkładu geograficznego, branży i wielkości przedsiębiorstw dla uzyskania reprezentatywnych danych. Także targetowanie pod względem korzystania / niekorzystania dotychczas z podobnych form wsparcia w zakresie promocji gospodarczej – element badania propensity score matching - analiza efektów, doświadczeń i preferencji w oparciu o porównanie grupy interwencji z utworzoną tzw. metodą „najbliższego sąsiada” grupą kontrolną). Próba badawcza: minimum 5%, ale nie mniej niż 10 podmiotów z ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw z terenu danej gminy. Próba badawcza: rozumiana jako część grupy wybrana do badania, wyrażona jako procent ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw, tożsama z ilością respondentów, którzy zdecydują się na bezpośredni udział w badaniu”.
ppkt b otrzymuje nowe brzmienie: „Wywiad kwestionariuszowy realizowany przez Internet (CAWI). Wykonawca w tym celu wykorzysta bazy kontaktowe poszczególnych urzędów 11 gmin oraz bazy ogólnodostępne. Wysłanie zaproszeń mailowych (mailing) z linkiem do przygotowanego elektronicznego formularza badania (ankiety), umieszczenie formularza na stronach internetowych poszczególnych gmin oraz w trakcie realizacji badania wysłanie minimum 2 monitów zachęcających do wzięcia udziału w badaniu. Próba badawcza: minimum 2% ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw z terenu danej gminy. Próba badawcza: rozumiana jako część grupy wybrana do badania, wyrażona jako procent ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw, tożsama z ilością respondentów, którzy zdecydują się na bezpośredni udział w badaniu”.
ppkt c otrzymuje nowe brzmienie: „Wywiady pogłębione. Zastosowanie techniki wywiadów bezpośrednich oraz telefonicznych z przedstawicielami reprezentantów różnych branż przedsiębiorców (np. LOT, Izby Gospodarcze, IOB). Lista reprezentantów zostanie sporządzona przez Wykonawcę przy akceptacji Zamawiającego. Wymagana liczba kompletnie zrealizowanych wywiadów pogłębionych: min. 10 w gminie, w której jest zarejestrowanych do 200 podmiotów gospodarczych, min. 20 w gminie, w której jest zarejestrowanych od 201 do 500 podmiotów gospodarczych oraz min. 50 w gminie, w której jest zarejestrowanych ponad 501 podmiotów gospodarczych”.
W załączniku do Zapytania ofertowego „Oferta cenowa”: po Etapie III dodaje się następujący zapis „UWAGA: Wartość Etapu III powinna wynosić min. 50% łącznej wartości Etapu I i II”.
W załączniku do Zapytania ofertowego „Istotne warunki umowy” pkt 9 III otrzymuje nowe brzmienie: „Zamawiający przewiduje płatności po realizacji każdego z etapów, przy czym wynagrodzenie za I Etap nie może wynosić więcej niż 30% wartości całego zadania, a łączne wynagrodzenie za realizację I i II Etapu nie może wynosić więcej niż 50% wartości przedmiotu zamówienia”.
Piotr Jakubowski
Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku