1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewnianych prostopadłościennych skrzynek wykonanych z drewna przeznaczonych na umieszczenie w nich ludzkich kości pochodzących z wyprzedzających badań archeologicznych.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Drewniane skrzynki zawierające 6 komór, oddzielone przegrodami stałymi.
Minimalne wymiary w świetle ścianek komór:
szerokość min: 250mm
długość min: 700 mm
wysokość: min 200 mm
2. Pożądany wygląd i kształt określa Załącznik nr 3 (rysunek poglądowy)
3. Orientacyjna ilość drewnianych skrzynek 48 szt.
4. Orientacyjna ilość przegródek 220 szt.
5. Skrzynki winne być wykonane z desek o gr. min. 22 mm czterostronnie struganych i szlifowanych.
6. Skrzynki muszą być wykonane z drewna suchego, Zamawiający nie dopuszcza wypełnienia w postaci trocin, wiórów.
7. Przegródki winne być tak dopasowane do wnętrza aby umożliwiały zmianę pozycji i zachowały stabilność.
8. Wszystkie powierzchnie skrzynki winny być malowane minimum dwukrotnie lakierobejcą w kolorze drewna naturalnego.
9. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań, widocznych łaczników. Wieko szczelnie przylegające do górnej powierzchni ścianek bocznych.
10. Dostarczony towar nie może ulec wypaczeniu, rozeschnięciu, itp. w czasie przechowywania tj. w okresie co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
11. Wszystkie skrzynki charakteryzować musi dokładność i estetyka.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia i odbioru skrzynek i przegródek w ilościach innych niż podane w umowie, wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1 Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw od dnia 10 maja 2012 r.
2.2 Termin realizacji dostawy w ilości 40 skrzynek wraz z wymaganą ilością przegródek do dnia 15 maja 2012 r.
2.3 Miejscem realizacji dostawy jest teren administracyjny miasta Giżycka.
2.4 Termin dostawy pozostałych skrzynek wynosi 48 godzin, od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub na adres e-mail.
2.5 Miejscem realizacji dostawy jest teren administracyjny miasta Giżycka.
3. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.
3.1 Termin składania ofert upływa dnia 13.04.2012 r., o godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
3.2 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:
Urząd Miejski w Giżycku al. 1 Maja 14, 11– 500 Giżycko
3.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.04.2012 r., o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego, pok. 113.
Dokumentację Przetargową można odebrać w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym, w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0877324120 oraz 0877324122, lub na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku