ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Numer postępowania: WT.042.30.2.47.2012.SP
Urząd Miejski w Giżycku zawiadamia o unieważnieniu postępowania o zamówienie publicznego p.n. „Dostawa prostokątnych drewnianych skrzynek o wym. 220x57x25 cm” w trybie przetargu określonego przepisami Kodeksu Cywilnego.
Uzasadnienie:
Wartość oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
GMINA MIEJSKA GIŻYCKO AL. 1 MAJA 14, 11-500 GIŻYCKO
OGŁASZA PRZETARG PISEMNY ZGODNIE Z ZAPISAMI KODEKSU CYWILNEGO NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA: „Dostawa prostokątnych drewnianych skrzynek o wym. 220x57x25 cm”
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewnianych prostopadłościennych skrzynek wykonanych z drewna przeznaczonych na umieszczenie w nich ludzkich kości pochodzących z wyprzedzających badań archeologicznych.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Drewniane skrzynki zawierające 6 komór, oddzielone przegrodami stałymi.
Minimalne wymiary w świetle ścianek komór:
szerokość min: 250mm
długość min: 700 mm
wysokość: min 200 mm
- Pożądany wygląd i kształt określa Załącznik nr 3 (rysunek poglądowy)
- Wymagana minimalna ilość drewnianych skrzynek 48 szt.
- Wymagana minimalna ilość przegródek 220 szt.
- Skrzynki winne być wykonane z desek o gr. min. 22 mm czterostronnie struganych i szlifowanych.
- Skrzynki muszą być wykonane z drewna suchego, Zamawiający nie dopuszcza wypełnienia w postaci trocin, wiórów.
- Przegródki winne być tak dopasowane do wnętrza aby umożliwiały zmianę pozycji i zachowały stabilność.
- Wszystkie powierzchnie skrzynki winny być malowane minimum dwukrotnie lakierobejcą w kolorze drewna naturalnego.
- Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko szczelnie przylegające do górnej powierzchni ścianek bocznych.
- Dostarczony towar nie może ulec wypaczeniu, rozeschnięciu, itp. w czasie przechowywania tj. w okresie co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
- Wszystkie skrzynki charakteryzować musi dokładność i estetyka.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia i odbioru skrzynek i przegródek w ilościach innych niż podane w umowie, wynikających z rzeczywistych potrzeb, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość nie przekroczy wartości maksymalnej określonej w umowie, jak również do niewykorzystania całej ilości objętej przedmiotem zamówienia.
- Termin dostawy minimalnej ilości 20 skrzynek wynosi 48 godzin, od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub na adres e-mail. Termin rozpoczęcia dostawy od dnia 10 kwietnia 2012 r.
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.1 Bezwzględnie wymagany termin rozpoczęcia dostaw: 10 kwietnia 2012 roku
1.2 Miejscem realizacji dostawy jest teren administracyjny miasta Giżycka.
2. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.
2.1 Termin składania ofert upływa dnia 28.03.2012 r., o godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
2.2 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:
Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
2.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2012 r., o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego, pok. 113.
Dokumentację Przetargową można odebrać w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym, w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 87 7324120 oraz 87 7324122, lub na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
Projekt pn. „Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013