WT.7021.6.26.2011.JO
Zaproszenie do składania ofert na
„Wykonanie usługi organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej dla obiektów kubaturowych podległych Gminie Miejskiej Giżycko”
Zapytanie ofertowe
W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej wymienionej ustawy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66-70 KC.
I. Zamawiający
Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Zaprasza do złożenia oferty na zadanie pt.: „Wykonanie usługi organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej dla obiektów kubaturowych podległych Gminie Miejskiej Giżycko”
Opis przedmiotu zamówienia
1. Wymagania ogólne
1.1. Przedmiotem oferty jest wykonanie usługi organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej obiektów kubaturowych podległych Gminie Miejskiej Giżycko:
- Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli – 11pkt,
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji – 16pkt,
- Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej – 3pkt,
- Giżyckie Centrum Kultury – 3pkt,
- Administrator Sp. z o.o – 27pkt,
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej – 1pkt,
- Urząd Miejski – 4pkt,
- Miejska Biblioteka Publiczna – 3pkt
1.2. Wykonawca będzie uczestniczył, jako doradca w negocjacjach oraz uzgodnieniach warunków technicznych oraz własnościowych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( OSD) oraz sprzedawcą energii.
1.3. Wykonanie projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu na dostawę energii elektrycznej w zakresie: przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu przetargowym, terminu związania ofertą i terminu dostawy, opisu sposobu obliczania ceny oferty, opisu kryteriów i sposobu dokonania oceny oferty z załącznikami do publikacji w BZP / Dzienniku Urzędowym UE, stronie internetowej Zamawiającego,
1.4. Pozostałe czynności
1.4.1. Uczestnictwo w postępowaniu przetargowym poprzez przygotowanie odpowiedzi na zapytania oferentów w zakresie opisanym wyżej oraz pomocy w ocenie ofert, oraz udział w ewentualnym procesie protestowym.
1.4.2. Przygotowanie dokumentów wypowiedzenia umów kompleksowych
1.4.3. Przygotowanie niezbędnych dokumentów związanych z nawiązaniem umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
1.4.4. Kontrola zgodności wystawionych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz sprzedawcę energii faktur z zapisami umownymi w pierwszym okresie obliczeniowym ich obowiązywania
2. Posiadane dokumenty – umowy na sprzedaż energii, rachunki za energię.
3. Czas realizacji zadania.
4. Wymogi formalne realizacji zadania:
Warunki udziału w postępowaniu :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3. wykonali w ciągu ostatnich 3-ch lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie usługi w zakresie, którego przedmiotem był przetarg na zakup energii. Na dowód tego przedłożą wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług na każdą umieszczoną w nim usługę.
II. Oferta powinna zawierać:
1. Specyfikację kosztów związanych z opracowaniem (ceny brutto),
2. Dodatkowy zakres opracowania proponowany przez Wykonawcę,
3. Do oferty należy dołączyć dokumenty ( lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające posiadane doświadczenie z wykonania, co najmniej 2 sztuk przetargów o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.
III. Miejsce i forma złożenia oferty
IV. Sposób oceny ofert
V. Osoby do kontaktu
- Naczelnik Wydziału Róźa Cudzanowska, tel. 877324120
- Podinspektor Jerzy Orszewski, tel. 877324120
Ogłoszenie podano do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Gminy Miejskiej Giżycko, al. 1 Maja 14 od dnia 06.12.2011 r do dnia 22.12.2011 r., oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Giżycko.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku