Przetargi - archiwum

Wykonanie usługi organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej dla obiektów kubaturowych podległych Gminie Miejskiej Giżycko /do 22 grudnia/

WT.7021.6.26.2011.JO

 

Zaproszenie do składania ofert na
„Wykonanie usługi organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej dla obiektów kubaturowych podległych Gminie Miejskiej Giżycko”

Zapytanie ofertowe

W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej wymienionej ustawy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66-70 KC.

I.       Zamawiający

Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Zaprasza do złożenia oferty na zadanie pt.: „Wykonanie usługi organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej dla obiektów kubaturowych podległych Gminie Miejskiej Giżycko” 

Opis przedmiotu zamówienia

1.     Wymagania ogólne

1.1.  Przedmiotem oferty jest wykonanie usługi organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej obiektów kubaturowych podległych Gminie Miejskiej Giżycko:

- Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli – 11pkt,

- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji – 16pkt,

- Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej – 3pkt,

- Giżyckie Centrum Kultury – 3pkt,

- Administrator Sp. z o.o – 27pkt,

- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej – 1pkt,

- Urząd Miejski – 4pkt,

- Miejska Biblioteka Publiczna – 3pkt

1.2.   Wykonawca będzie uczestniczył, jako doradca w negocjacjach oraz uzgodnieniach warunków technicznych oraz własnościowych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( OSD) oraz sprzedawcą energii.

1.3.  Wykonanie projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu na dostawę energii elektrycznej w zakresie: przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu przetargowym, terminu związania ofertą i terminu dostawy, opisu sposobu obliczania ceny oferty, opisu kryteriów i sposobu dokonania oceny oferty z załącznikami do publikacji w BZP / Dzienniku Urzędowym UE, stronie internetowej Zamawiającego,

1.4.               Pozostałe czynności

1.4.1.      Uczestnictwo w postępowaniu przetargowym poprzez przygotowanie odpowiedzi na zapytania oferentów w zakresie opisanym wyżej oraz pomocy w ocenie ofert, oraz udział w ewentualnym procesie protestowym.

1.4.2.      Przygotowanie dokumentów wypowiedzenia umów kompleksowych

1.4.3.      Przygotowanie niezbędnych dokumentów związanych z nawiązaniem umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego

1.4.4.      Kontrola zgodności wystawionych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz sprzedawcę energii faktur z zapisami umownymi w pierwszym okresie obliczeniowym ich obowiązywania

2. Posiadane dokumenty – umowy na sprzedaż energii, rachunki za energię.

3.    Czas realizacji zadania.

  1. maksymalny termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy,
  2. okres gwarancji: 12 miesięcy,
  3. warunki płatności: określone w §6 umowy,

4.    Wymogi formalne realizacji zadania:

Warunki udziału w postępowaniu :

O  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - oświadczenie, 

3. wykonali w ciągu ostatnich 3-ch lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie usługi w zakresie, którego przedmiotem był przetarg na zakup energii. Na dowód tego przedłożą wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług na każdą umieszczoną w nim usługę.

II.    Oferta powinna zawierać:

1. Specyfikację kosztów związanych z opracowaniem (ceny brutto),

2. Dodatkowy zakres opracowania proponowany przez Wykonawcę,

3. Do oferty należy dołączyć dokumenty ( lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające posiadane doświadczenie z wykonania, co najmniej 2 sztuk przetargów o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.

III. Miejsce i forma złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Gminy Miejskiej Giżycko, al. 1 Maja 14 pok. nr 104 do dnia 22.12.2011r do godziny 10.30, Ofertę można również przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu). Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia.
  3. Brak akceptacji załączonych warunków umowy jest równoznaczny z odrzuceniem oferty.

IV. Sposób oceny ofert

  1. Najkorzystniejsza oferta zostanie wyłoniona spośród ofert spełniających ustalone warunki udziału poprzez porównanie ceny brutto.
  2. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana w terminie 5 dni od daty zakończenia naboru ofert. Od decyzji Gminy Miejskiej Giżycko nie przysługuje odwołanie ani zażalenie. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

V.    Osoby do kontaktu

-          Naczelnik Wydziału Róźa Cudzanowska,  tel. 877324120

-          Podinspektor Jerzy Orszewski, tel. 877324120

Ogłoszenie podano do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Gminy Miejskiej Giżycko, al. 1 Maja 14 od dnia 06.12.2011 r do dnia 22.12.2011 r., oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Giżycko.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 8.12.2011
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jerzy Orszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 grudnia 2011 13:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3464
08 grudnia 2011 13:13 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika [dokumentacja.doc] do dokumentu.
08 grudnia 2011 13:10 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
08 grudnia 2011 13:09 (Małgorzata Kulas) - Dodanie dokumentu.