Przetargi - archiwum

Wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko oraz organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej /do 4 lipca/

WT.7021.6.13.2011.JO

Zaproszenie do składania ofert na

„Wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko oraz organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej”

Zapytanie ofertowe

W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej wymienionej ustawy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66-70 KC.

I.       Zamawiający

Gmina Miejska Giżycko, ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Zaprasza do złożenia oferty na zadanie pt.: "Wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko oraz organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej"

II.    Opis przedmiotu zamówienia

1.     Wymagania ogólne

1.1.  Przedmiotem oferty jest wykonanie usługi audytu efektywności wykorzystania energii elektrycznej oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko oraz organizacji przetargu na zakup energii elektrycznej.

1.2.   Wykonawca będzie uczestniczył, jako doradca w negocjacjach oraz uzgodnieniach warunków technicznych oraz własnościowych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( OSD) oraz sprzedawcą energii.

2.  Szczegółowy zakres i forma audytu

2.1.  Audyt obejmować ma analizę parametrów technicznych i handlowych dla oświetlenia ulic,  miejsc publicznych oraz wskazanie działań mających na celu zmniejszenie kosztów eksploatacji oświetlenia.

2.2.  Elementy składowe raportu z audytu energetycznego:

2.2.1.                       Analiza stanu aktualnego

2.2.2.                       Wnioski z inwentaryzacji opraw

2.2.3.                       Wnioski z inwentaryzacja punktów rozliczania energii

2.2.4.                       Zgodność z normami

2.2.5.                       Ogólna ocena stanu oświetlenia

2.2.6.      Analiza typów oraz modeli opraw

2.2.7.           Struktura własnościowa opraw

2.2.8.           Skrzynki sterujące

2.2.9.           Porównanie mocy systemów oświetleniowych przed i po modernizacji

2.2.10.       Analiza techniczno-technologicznej pod kątem zmniejszenia zużycia energii elektrycznej wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji oświetlenia.

2.2.11.       Źródła światła

2.2.12.       Oprawy oświetleniowe

2.2.13.       Sterowanie oświetleniem

2.2.14.       Analiza finansowa zawartych umów pod kątem zmniejszenia kosztów dostaw energii elektrycznej, wskazanie możliwości zmian w umowach, mających na celu zmniejszenie kosztów energii lub możliwości zmiany dostawcy. Z wyliczeniem szacowanych oszczędności

2.2.15.       Model analityczny kosztów oświetlenia ulicznego

2.2.15.1. Analiza zużycia i rozliczeń energii elektrycznej i usług przesyłowych,

2.2.15.2.     Sprawdzenie parametrów aktualnie zawartych umów na dostawę energii elektrycznej,

2.2.15.3.     Analiza parametrów technicznych i handlowych dostawy energii elektrycznej,

2.2.15.4.     Analiza aktualnych taryf i stawek opłat za energię elektryczną,

2.2.15.5.     Identyfikacja źródeł najwyższych kosztów,

2.2.15.6.     Ocena prawidłowości działania układów sterownia oświetleniem ulicznym,

2.2.15.7.     Zweryfikowanie obecnej mocy umownej,

2.2.15.8.     Zweryfikowanie wyboru obecnej grupy taryfowej,

2.2.15.9.     Analiza obecnych układów pomiarowych pod kątem dostosowania do uwolnionego rynku energii elektrycznej,

2.2.15.10.      Propozycja rozwiązań i modernizacji układów pomiarowych wraz z oszacowaniem kosztów zalecanych zmian,

2.2.15.11.      Weryfikacja dokumentów niezbędnych do realizacji zalecanych zmian (warunki przyłączenia, umowy o przyłączenie, wnioski o zmianę parametrów umowy itp.).

2.2.15.12.      Wskazanie możliwych rozwiązań oszczędnościowych wraz z ich wyceną w formie kosztorysów inwestorskich,

2.2.16.       Analiza kosztów eksploatacji przed i po modernizacji

2.2.17.       Analiza kosztów dostawy i dystrybucji energii

2.2.18.       Analiza mocy umownej

2.2.19.       Analiza czasu eksploatacji systemu oświetleniowego

2.2.20.       Wnioski z analizy kosztów energii elektrycznej oraz czasu eksploatacji

2.2.21.       Porównanie wariantów ewentualnego energooszczędnego zamierzenia inwestycyjnego

2.2.22.       Analiza trzech wariantów modernizacji oświetlenia. Maksymalny, Optymalny oraz Minimalny.

2.2.23.       Analiza oddziaływania na środowisko

2.2.24.       Analiza finansowa rozliczenia inwestycji w 20 letnim okresie referencyjnym

2.2.25.       Rachunek zysku i strat dla projektu

2.2.26.       Wydruk raportu w formacie A4 w 2 egzemplarzach.

2.3.  Wykonanie projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu na dostawę energii elektrycznej w zakresie: przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu przetargowym, terminu związania ofertą i terminu dostawy, opisu sposobu obliczania ceny oferty, opisu kryteriów i sposobu dokonania oceny oferty z załącznikami do publikacji w BZP / Dzienniku Urzędowym UE, stronie internetowej Zamawiającego,

2.4.               Pozostałe czynności

2.4.1.      Uczestnictwo w postępowaniu przetargowym poprzez przygotowanie odpowiedzi na zapytania oferentów w zakresie opisanym wyżej oraz pomocy w ocenie ofert, oraz udział w ewentualnym procesie protestowym.

2.4.2.      Przygotowanie dokumentów wypowiedzenia umów kompleksowych

2.4.3.      Przygotowanie niezbędnych dokumentów związanych z nawiązaniem umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego

2.4.4.      Kontrola zgodności wystawionych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz sprzedawcę energii faktur z zapisami umownymi w pierwszym okresie obliczeniowym ich obowiązywania

2.5.               Załączniki do analizy:

2.5.1.                       SIWZ z załącznikami oraz wzór istotnych postanowień Umowy na dostawę energii.

3.    Posiadane dokumenty – umowy na sprzedaż energii, rachunki za energię.

4.    Czas realizacji zadania.

  1. maksymalny termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy,
  2. okres gwarancji: 12 miesięcy,
  3. warunki płatności: określone w §7 umowy,

5.    Wymogi formalne realizacji zadania:

Warunki udziału w postępowaniu :

O  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - oświadczenie, 
  3. wykonali w ciągu ostatnich 3-ch lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie usługi w zakresie wykonania audytu, dokumentacji programowej modernizacji oświetlenia drogowego lub sieci elektrycznych, której przedmiotem była inwentaryzacja, modernizacja lub budowa min. 1000 szt. punktów świetlnych każda. Na dowód tego przedłożą wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług na każdą umieszczoną w nim usługę.

 

III. Oferta powinna zawierać:

1. Specyfikację kosztów związanych z opracowaniem (ceny brutto),

2. Dodatkowy zakres opracowania proponowany przez Wykonawcę,

3. Do oferty należy dołączyć dokumenty ( lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające posiadane doświadczenie z wykonania, co najmniej 2 sztuk audytów o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.

IV. Miejsce i forma złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Gminy Miejskiej Giżycko, ul. 1 Maja 14 pok. nr 104do dnia 04.07.2011r do godziny 10.30, Ofertę można również przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu). Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia.
  3. Brak akceptacji załączonych warunków umowy jest równoznaczny z odrzuceniem oferty.

 

V.    Sposób oceny ofert

  1. Najkorzystniejsza oferta zostanie wyłoniona spośród ofert spełniających ustalone warunki udziału poprzez porównanie ceny brutto.
  2. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana w terminie 5 dni od daty zakończenia naboru ofert. Od decyzji Gminy Miejskiej Giżycko nie przysługuje odwołanie ani zażalenie. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

VI. Osoby do kontaktu

-          Naczelnik Wydziału Róźa Cudzanowska,  tel. 877324120

-          Podinspektor Jerzy Orszewski, tel. 877324120

Giżycko, dnia, 20.06.2011r

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.06.2011
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jerzy Orszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 czerwca 2011 14:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4040
22 czerwca 2011 14:25 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
22 czerwca 2011 14:25 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
22 czerwca 2011 14:24 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika [audyt_zakup_energii.doc] do dokumentu.