MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W GIŻYCKU UL.MONIUSZKI 5
WYNAJEM WOLNYCH POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH
Z PRZEZNACZENIEM NA PROWADZENIE SALONU FITNESS
I. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia
Każdy oferent może złożyć jedną ofertę.
Oferent, który złoży więcej niż jedna ofertę zostanie odrzucony z
postępowania.
Oferta zawierająca wariantowe propozycje cenowe zostanie odrzucona.
2. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Poniesienie tych kosztów przez uczestnika przetargu nie powoduje żadnych
zobowiązań do ich zwrotu po stronie organizatora przetargu i nie powoduje zaliczenia
ich na poczet wadium.
3. Ofertę należy opracować na druku "OFERTA".
Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku
„OFERTA”, (w załączeniu: pisemny wzór dokumentu).
4. Oferta - pod rygorem jej odrzucenia - powinna być napisana w języku polskim, na
maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez
osobę / osoby upoważnione do złożenia oferty.
Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie
wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
5. Każda strona oferty powinna być parafowana przez osobę podpisującą ofertę.
6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć
wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.
7. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach należy
umieścić w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Oferenta oraz napisem:
Przetarg na wynajem wolnych pomieszczeń użytkowych w pływalni krytej
Nie otwierać przed 12.04.2010 r. godz. 10.00
Liczba stron (określić, ile stron znajduje się w kopercie).
8. Oferta pod rygorem odrzucenia musi zawierać wszystkie wymagane w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia dokumenty wymienione w rozdziale II.
Jeśli dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii - poświadczenie, oprócz
adnotacji: „za zgodność z oryginałem”, musi być opatrzone imienną pieczątką i
podpisem osoby upoważnionej do podpisania oferty.
9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty musza być parafowane przez osobę
podpisującą ofertę.
10. W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania
prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał
stosownego upoważnienia (pełnomocnictwo).
11. Ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać.
12. Oferent może wycofać ofertę, składając pisemne oświadczenie, nie później niż
ostatniego dnia wyznaczonego do składania ofert.
13. Wycofanie oferty po terminie, o którym mowa w pkt12 nie jest możliwe.
14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej
kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kopia
dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a
zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
15. W związku z jawnością oferty, protokołu oraz wszelkich zaświadczeń i oświadczeń
składanych podczas postępowania wykonawca może zastrzec informacje, które nie
mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Informacje te muszą
stanowić tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji. Strony oferty zawierające wyżej wymienione informacje
należy wydzielić i oznaczyć: „TAJEMNICA PRZEDSIEBIORSTWA”.
II. WYMAGANIA FORMALNO - PRAWNE W ODNIESIENIU DO OFERENTÓW:
1. Oferent ubiegający się o najem powierzchni zobowiązany jest do złożenia:
• oświadczenia oferenta o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia (załącznik nr 1);
• aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji
gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
• kopii REGON-u;
• kopii NIP-u;
• aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio o nie zaleganiu z opłacaniem podatków,
opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń o uzyskaniu
zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o
wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W
przypadku podmiotów występujących wspólnie odpowiedni dokument, składa każdy z
podmiotów;
• zaakceptowany projekt umowy;
• w przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów;
• w przypadku podmiotów występujących wspólnie umowy regulującej ich współprace;
• wskazanie przez Oferenta sposobu wykorzystania przedmiotu najmu;
• proponowaną cenę netto za 1 m2 powierzchni;
• kopia dowodu wniesienia wadium.
2. Oferent ubiegający się o najem powierzchni zobowiązany jest do wniesienia wadium.
3. Nie złożenie w wyznaczonym przez Wynajmującego terminie oświadczeń i dokumentów,
oraz wadium spowoduje odrzucenie oferty.
4. O odrzuceniu z postępowania Wynajmujący powiadomi niezwłocznie oferenta, podając
uzasadnienie.
5. Oferta dostarczona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Oferentowi bez
otwierania.
III. WYSOKOSC I ZASADY WNIESIENIA WADIUM
1. Wysokość wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść
wadium w wysokości: 200, 00 PLN
2. Forma wadium:
Wadium winno zostać wpłacone w formie (dopuszczonej ustawą o zamówieniach publicznych) do czasu składania ofert.
3. Termin i miejsce wniesienia wadium:
a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
b) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę należy wpłacić na
rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BGŻ w Giżycku
94 2030 0045 1110 0000 0170 3770
Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Wynajmującego przed
upływem terminu składania ofert.
c) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, skutkuje odrzuceniem oferenta z
postępowania.
4. Zwrot wadium:
Po zakończeniu prac komisji i ogłoszeniu wyników przetargu
Wynajmujący, wadium:
a) zwraca Oferentom, którzy przetarg przegrali i, w terminie 5 dni
roboczych od dnia ogłoszenia jego wyniku;
b) zalicza na poczet należnych opłat wnoszonych przez oferenta, który
przetarg wygrał.
IV. USZCZEGÓŁOWIENIE PRZEDMIOTU PRZETARGU
1. Określenie przedmiotu:
Wynajem wolnych pomieszczeń użytkowych na prowadzenie salonu fitness - pomieszczenia o łącznej powierzchni 75,00 m2 na parterze, zlokalizowane w pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Wynajmujący informuje, że we wszystkich pomieszczeniach objętych postępowaniem
przetargowym będzie prowadzona wyłącznie działalność rekreacyjno sportowa uzgodniona z dyrektorem MOSiR.
5. Wynajmujący informuje, że przewidywany okres wynajmu lokali wynosi do 3 lat od
przekazania lokali Najemcom do użytkowania, komisyjnie protokołem zdawczo –
odbiorczym.
6. Wynajmujący na własny koszt wyposaża salon w niezbędny sprzęt sportowy do prowadzenia w/w działalności
V. ZASADY OCENY OFERT
1. Zasady wyboru oferty.
Wynajmujący wyłoni Oferenta, którego oferta:
• odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SIWZ;
• przedstawia najkorzystniejsza ofertę, wg podanych kryteriów.
2. Kryteria oceny ofert
2.1. Oferty będą ocenione na podstawie następujących kryteriów:
Oferty będą ocenione na podstawie kryterium ceny netto za 1 m2 wynajmowanej
powierzchni wg kolejności od ceny najwyższej do ceny najniższej.
3. Wartość punktowa dla kryterium CENA jest wyliczona wg wzoru;
C µ.
Wartość punktowa ceny R = x 100
C max
R – ranga w ocenie
C max - cena maksymalna do najwyższej spośród wszystkich ofert
Cµ - cena oferowana oferty badanej
3.1. Rozliczenia miedzy wynajmującym a oferentem będą prowadzone w PLN.
VI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę w zamkniętej / zaklejonej kopercie opatrzonej napisami jak w rozdziale I
niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku ul. Moniuszki 5
2 Na swoje życzenie Oferent otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty
wraz z numerem, jakim została oznakowana oferta.
3. Celem dokonania zmian bądź poprawek - Oferent może wycofać wcześniej
złożoną ofertę i złożyć ją po modyfikacji ponownie, pod warunkiem zachowania
wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert.
4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Oferentowi bez otwierania po
upływie terminu składania ofert.
VII. TRYB UDZIELANIA WYJASNIEŃ W SPRAWACH DOTYCZACYCH
SIWZ ORAZ CAŁEGO POSTĘPOWANIA
Przed wyznaczonym terminem do składania ofert, Oferent może zwracać się
do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości
związanych z SIWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty - kierując
swoje zapytania na piśmie.
Pisemna odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom bez
wskazania źródła zapytania oraz zamieszczona na stronie internetowej.
Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi na zapytania do
SIWZ w wypadku ich złożenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed
wyznaczoną datą składania ofert.
Do kontaktu z oferentami w sprawach jw. upoważniony jest: Andrzej Flisiak tel 503080302
VIII. TRYB WPROWADZANIA EWENTUALNYCH ZMIAN W SIWZ
1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed terminem składania ofert
Wynajmujący może zmodyfikować treść dokumentów składających się na
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia.
2. O każdej zmianie Wynajmujący zawiadomi niezwłocznie każdego z uczestników
postępowania.
3. W przypadku, gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty,
Wynajmujący może przedłużyć termin składania ofert. W takim przypadku
wszelkie prawa i zobowiązania - Oferenta i Wynajmującego będą podlegały
nowemu terminowi.
IX. MIEJSCE I TRYB OTWARCIA OFERT
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI PRZETARGOWEJ,
które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej
dnia 12.04.2010r. o godz. 10.00.
X. OBOWIAZKI WYNAJMUJACEGO
Postępowanie przetargowe składa się z części jawnej i niejawnej.
1. W części jawnej Komisja dokonuje następujących czynności:
• sprawdza czy oferty nie zostały naruszone
• podaje liczbę otrzymanych ofert oraz nazwy i adresy Oferentów;
• podaje ceny ofert;
• sprawdza zgodność planowanej działalności oferenta;
• weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części
niejawnej przetargu.
2. W części niejawnej Komisja dokonuje następujących czynności:
• analizuje treść ofert zakwalifikowanych do części niejawnej przetargu;
• dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty;
• wnioskuje do Dyrektora o zamknięcie przetargu i wybór najkorzystniejszej
oferty;
3. W przypadku równorzędnych ofert, Komisja zorganizuje dodatkowy przetarg ustny.
4. Informacje o wyniku przetargu Dyrektor przekazuje jego uczestnikom w formie pisemnej,
w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia postępowania przetargowego.
5. Oferent, który wygra przetarg, zostanie powiadomiony na piśmie, najpóźniej w ciągu 7
dni od daty rozstrzygnięcia przetargu, o miejscu i terminie podpisania umowy.
XI. ISTOTNE POSTANOWIENIA ZAWIERANEJ UMOWY
Wzór umowy w załączeniu.
XII. PRAWO OFERENTÓW DO SKARG
1. W toku postępowania przetargowego, jednakże przed rozstrzygnięciem przetargu, Oferent
może złożyć do Dyrektora umotywowaną skargę.
1.1. Do czasu rozpatrzenia skargi Dyrektor wstrzymuje dalsze czynności związane z
wynajęciem nieruchomości.
1.2. Dyrektor rozpatruje skargę w terminie 14 dni od daty otrzymania.
1.3. Skargę wnosi się w terminie 7 dni od dnia wywieszenia informacji o wyniku
przetargu.
1.4. Dyrektor w terminie 3 dni od otrzymania skargi pisemnie informuje uczestników
Przetargu, o fakcie wpłynięcia skargi i toku dalszego postępowania.
1.5. Dyrektor może uznać skargę za nie zasadna, nakazać powtórzenie postępowania albo
unieważnić przetarg.
XIII. FORMALNOSCI, JAKIE POWINNY ZOSTAC DOPEŁNIONE W CELU
ZAWARCIA UMOWY
Podstawą do zawarcia umowy jest wypełnienie przez oferenta, który złożył
najkorzystniejszą ofertę, załączonego do SIWZ wzoru umowy najmu. Każdy oferent
powinien zachować ją do momentu rozstrzygnięcia postępowania.
W przypadku braku skarg oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę obowiązany
jest przesłać do Wynajmującego podpisaną i wypełnioną umowę w dwóch
egzemplarzach oraz załączyć do niej formularz cenowy zgodnie ze złożoną ofertą.
Umowę najmu zawiera Dyrektor w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty ogłoszenia
przetargu.
Nie przystąpienie przez Oferenta do podpisania umowy upoważnia Dyrektora do odstąpienia
od zawarcia umowy oraz powoduje zatrzymanie wadium wpłaconego przez Oferenta.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku