Przetargi - archiwum

Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku /do 16 marca/

WT.MW.7034-3-3/2010                                                         Giżycko, 23 marca 2010 r.

 

 

Zamawiający:          Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia:

„Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 31 marca 2012 roku ”.

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

 

            Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
pn.: „Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 31 marca 2012 roku ”.

wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta Wykonawcy Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone, Andrzej Morski, ul. Suwalska 21,
11-500 Giżycko.

 

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

1.    KOZAK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe, ul. Łęgi 2, 01-329 Warszawa,

2.    Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI – PLON sp. z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko,

3.    Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone, Andrzej Morski,
ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od dnia powiadomienia Wykonawców, którzy złożyli oferty, tj. 29 marca 2010 r.

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 80,00

Liczba pkt w kryterium

20%

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

106,28

 

 

63,12

 

 

 

 

 

169,40

2.

209,04

63,04

 

 

 

272,08

3.

320,00

80,00

 

 

 

400,00

 


Giżycko: Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku
Numer ogłoszenia: 63492 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku. Eksploatacja i konserwacja sieci będzie odbywać się w oparciu o inwentaryzację sieci jn.: 1. studnie w ilości 1 054 szt., 2. separatory w ilości 6 szt., 3. studnia z osadnikiem w ilości 2 szt., 4. wpusty uliczne w ilości 836 szt., 5. cieki pochodnikowe w ilości 27 szt., 6. rurociągi o średnicach:- 1.200 mm - 760 mb, - 1.000 mm - 341 mb, - 800 mm - 1 565 mb, - 700 mm - 401 mb, - 760 mm - 45 mb, - 600 mm - 5 641 mb, - 500 mm - 1 780 mb, - 400 mm - 7 308 mb, - 350 mm - 500 mb, - 315 mm - 1 441 mb, - 300 mm - 7 839 mb, - 250 mm - 1 818 mb, - 200 mm - 3 733 mb, - 160 mm - 126 mb, - 150 mm - 434 mb, przykanaliki o średnicy : - 150 mm - 8 132 mb, Eksploatacja i konserwacja sieci będzie prowadzona w orientacyjnym zakresie w skali 1 roku: L.p. Rodzaj robót Planowana ilość robót (rocznie) 1.czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie w ilości około 2 km/rocznie z udokumentowaniem czyszczenia zapisem na płycie DVD 2 km 2.czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie 8 km 3.konserwację rowów otwartych o gł. 1,2 m i szerokości dna 0,7 m w (wykaszanie skarp w ilości 26.000 m2/rocznie kształtowanie koryta, oczyszczanie namułów o głębokości zalegania 0,2 m) z uwzględnieniem krotności 2 razy w roku 6,8 km 4.wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji 300 m3 300 m3 5.wymianę sieci kanalizacji z rur betonowych o średnicy 300 mm, głębokości wykopów 2,5 m w terenie o nawierzchniach ulepszonych 300 m 6.czyszczenie studni kanalizacji deszczowej 1 000 szt. 7.czyszczenie wpustów ulicznych 1 000 szt. 8.remont studni kanalizacji deszczowej 10 szt. 9.remont wpustów ulicznych 10 szt. 10. czyszczenie separatorów 2 razy/rocznie (wywóz i zagospodarowanie odpadów oraz transport) 4 szt. 11. wymiana wpustów żeliwnych 15 szt. 12. wymiana włazów żeliwnych 15 szt. 13. uzupełnienie pokrywy betonowej 20 szt. W trakcie eksploatacji i konserwacji sieci Wykonawca zobowiązany będzie do: - Informowania Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych; - ustalenia źródeł pochodzenia dzikich dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej; - aktualizowania na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500; - monitoringu wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD; - uzupełniania niezbędnych włazów i pokryw betonowych; - sporządzania protokołów z przeglądu rocznego z oceną stanu technicznego. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren miasta i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawijący nie precyzuje w tym zakresie żądanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 100.000,00 PLN

·        III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - dysponują lub będą dysponowali odpowiednim wyposażeniem technicznym;

·        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - dysponują lub będą dysponowali odpowiednimi osobami oraz zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane pod nadzorem osoby legitymującej się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych;

·        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działaności na kwotę min. 100.000,00 PLN;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·        Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny odpis właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwa). Przez aktualne rozumiemy dokumety wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. -oraz inne dokumenty opisane szczergółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniczno - Inwestycyjny (pok. 114) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104), Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Ogłoszenie w UZP 08.03.2010

http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=63492&rok=2010-03-08

 

 

 

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 63492-2010 z dnia 2010-03-08 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Giżycko
Przedmiotem zamówienia jest Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku. Eksploatacja i...
Termin składania ofert: 2010-03-16


Numer ogłoszenia: 65862 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 63492 - 2010 data 08.03.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, fax. 087 4285241.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.

·         W ogłoszeniu jest: 31.12.2012.

·         W ogłoszeniu powinno być: 31.03.2012.

  

Ogłoszenie w UZP 10.03.2010

 

 

 

http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=65862&rok=2010-03-10

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 8.03.2010
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Wójcik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 marca 2010 14:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3080
23 marca 2010 14:06 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
10 marca 2010 11:36 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
10 marca 2010 11:29 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.