Komunikaty - archiwum

Informacja Komisji Mienia Miejskiego 5.02.2007

Szanowni Państwo!

Rada Miejska w Giżycku, zgodnie ze Statutem Miasta Giżycka, powołała cztery komisje stałe, a mianowicie: Komisję Mienia Miejskiego, Komisję Finansów i Gospodarki, Komisję Spraw Społecznych i Komisję Rewizyjną.
Komisje stałe są organami pomocniczymi w wykonywaniu zadań Rady.

Jako Wiceprzewodniczący Komisji Mienia Miejskiego z jej upoważnienia będę Państwu przekazywał informacje o pracy Komisji, której skład osobowy jest następujący:
- Krzysztof Korczyk - Przewodniczący
- Edward Żelasko - Wiceprzewodniczący
oraz członkowie komisji:
- Ryszard Błoszko
- Bogdan Górski
- Jan Łobodziński
- Tadeusz Nowakowski
- Wojciech Ratkiewicz

Zgodnie ze Statutem Miasta Komisja Mienia Miejskiego działa w zakresie spraw:
- utrzymania miejskich obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów
administracyjnych,
- ochrony przeciwpożarowej,
- ładu przestrzennego, architektury, gospodarki terenami, ochrony środowiska,
- miejskich dróg, ulic, mostów, placów i ciągów komunikacyjnych,
- wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji i oczyszczania ścieków, utrzymania
czystości oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i utylizacji odpadów, zaopatrzenia w energię
elektryczną i cieplną oraz gaz,
- miejskiego budownictwa mieszkaniowego i utrzymania zasobów mieszkaniowych,
- zieleni miejskiej, zadrzewień i ochrony przyrody,
- cmentarzy miejskich,
- lokalnego transportu publicznego, organizacji ruchu drogowego,
- inwestycji miejskich,
-opiniowania dyspozycji środkami Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska.

Komisja przyjęła plan pracy na 2007 rok. W dniu 12 lutego 2007 roku odbędzie się posiedzenie komisji poświęcone analizie stanu bezpieczeństwa w mieście pod kątem zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną oraz gaz.
W kolejnych miesiącach komisja zajmie się następującymi zagadnieniami: marzec – stan i gospodarowanie mieniem komunalnym, kwiecień – analiza budownictwa mieszkaniowego w mieście, maj – plan inwestycyjny na całą kadencję Rady, czerwiec – koncepcja zarządzania i zagospodarowania Twierdzy Boyen, sierpień – przegląd dokumentów znajdujących się w archiwum Urzędu Miejskiego, wrzesień – analiza funkcjonowania kanalizacji deszczowej pod kątem stanu jej utrzymania i nowych inwestycji, październik – ocena przebiegu wybranych inwestycji pod kątem poprawności i terminowości ich wykonywania, listopad – analiza dyspozycji środkami Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, grudzień – ocena utrzymania miejskich obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych.
Przyjęty plan pracy komisji może być modyfikowany w miarę wynikających potrzeb.
W zakresie spraw związanych z działalnością komisji można kontaktować się ze mną: nr telefonu 604-132-336.

Wiceprzewodniczący Komisji Mienia Miejskiego
/-/

Edward Żelasko

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1075
12 marca 2008 20:53 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu