Komunikaty - archiwum

ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie wspólnego zdjęcia mieszkańców Giżycka w maju 2012 r./do 18 listopada/

 ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie wspólnego zdjęcia mieszkańców Giżycka w maju 2012 r.

 

I. Postanowienia ogólne

W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego, zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego. 

II. Zleceniodawca

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
woj. warmińsko-mazurskie

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonania wspólnego zdjęcia mieszkańców Giżycka (giga foto o wielkości 400 mln pikseli) w celu umieszczenia na stronach internetowych miasta.

IV. Termin wykonania zamówienia

  1.  Podpisanie umowy nastąpi po uchwaleniu przez Radę Miejską w Giżycku budżetu na  2012 r.
  2. Termin realizacji zamówienia maj 2012 r.

V. Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferta powinna zawierać: nazwę i adres oferenta oraz termin ważności oferty.
  2. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto oraz brutto (netto + podatek VAT).
  3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
  4. W ofercie powinna być zawarta informacja o doświadczeniu oferenta w wykonaniu podobnych zleceń.

VI. Wymagane elementy oferty

Oferta powinna zawierać następujące, obowiązkowe elementy organizacji i programu:

-  koszty realizacji projektu    

-  wskazanie adresów stron internetowych, na których widnieją podobne realizacje oferenta

VII. Termin, miejsce i forma składania ofert

  1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres:liliana.florkiewicz@gizycko.pl  w terminie do dnia 18 listopada 2011 r. (wtorek) do godz. 15.00. 
  2.  
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn.

 

 

Wiadomość powiązana z

Wydziały

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 4.11.2011
Dokument wytworzony przez: Wydział Promocji (WP)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Liliana Florkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 listopada 2011 13:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2375
07 listopada 2011 12:39 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
04 listopada 2011 13:15 (Małgorzata Kulas) - Zmiana danych dokumentu.
04 listopada 2011 13:15 (Małgorzata Kulas) - Dodanie dokumentu.