Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy
na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2025r.”, dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 października 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.
I. Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845 19 51 457
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, Dz. U. z 2025 r., poz. 620, 769, 794) - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
III. Przedmiot zamówienia
Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 października 2025r. do 31 grudnia 2025 roku.
IV. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a) gotowość do realizacji zamówienia w systemie ciągłym (całodobowo, we wszystkie dni trwania umowy), w tym przyjmowanie zgłoszeń służb miejskich,
b) dojazd na miejsce zdarzenia, schwytanie/zabranie oraz transport zwierzęcia do miejsca świadczenia usług weterynaryjnych,
c) całodobowa opieka lekarsko-weterynaryjna (w tym karmienie) obejmująca diagnostykę, leczenie i hospitalizację, w tym: leczenie podstawowe, przeprowadzenie zabiegu chirurgicznego, opiekę pooperacyjną lub hospitalizację, eutanazję zwierzęcia.
d) utylizacja zwłok zwierzęcych w zależności od ich wagi:
V. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Wypełniony formularz oferty cenowej – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności weterynaryjnej.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VI. Kryterium
Kryterium będzie cena rozpatrywana na podstawie średniej ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
VII. Termin realizacji zamówienia.
Od 1.10.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Zastępca Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska- Edyta Polak, tel. (87) 7324 144, adres email: edyta.polak@gizycko.pl.
VIII. Termin składania ofert.
Termin składania ofert upływa 16 września 2025 r. roku o godz. 10.00. Oferty w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta na zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie 01.10.2025-31.12.2025” roku należy składać w Punkcie Obsługi Klienta (al. 1 Maja 14, parter, pok. 7).
Załączniki:
1. Formularz oferty cenowej – zał. Nr 1
2. Projekt umowy - zał. Nr 2
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku