Przetargi

Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2025r.”

 

Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy

na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2025r.”, dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od    1 października 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.

I. Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845 19 51 457

II. Tryb udzielenia zamówienia

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, Dz. U. z 2025 r., poz. 620, 769, 794) - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.

III. Przedmiot zamówienia

Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od   1 października 2025r. do 31 grudnia 2025 roku. 

IV. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:

a)      gotowość do realizacji zamówienia w systemie ciągłym (całodobowo, we wszystkie dni trwania umowy), w tym przyjmowanie zgłoszeń służb miejskich,

b) dojazd na miejsce zdarzenia, schwytanie/zabranie oraz transport zwierzęcia do miejsca świadczenia usług weterynaryjnych,

c) całodobowa opieka lekarsko-weterynaryjna (w tym karmienie) obejmująca diagnostykę, leczenie i hospitalizację, w tym: leczenie podstawowe, przeprowadzenie zabiegu chirurgicznego, opiekę pooperacyjną lub hospitalizację, eutanazję zwierzęcia.

d) utylizacja zwłok zwierzęcych w zależności od ich wagi:

V. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.

1. Wypełniony formularz oferty cenowej – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności weterynaryjnej.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

VI. Kryterium

Kryterium będzie cena rozpatrywana na podstawie średniej ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

VII. Termin realizacji zamówienia.

Od 1.10.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Zastępca Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska- Edyta Polak, tel. (87) 7324 144, adres email: edyta.polak@gizycko.pl.

VIII. Termin składania ofert.

Termin składania ofert upływa 16 września 2025 r.  roku o godz. 10.00. Oferty w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta na zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie 01.10.2025-31.12.2025” roku należy składać w Punkcie Obsługi Klienta (al. 1 Maja 14, parter, pok. 7). 

Załączniki:

1.       Formularz oferty cenowej – zał. Nr 1

2.       Projekt umowy - zał. Nr 2

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.09.2025 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Ochrony Środowiska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Edyta Polak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 września 2025 08:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 93
17 września 2025 13:49 (Edyta Polak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
17 września 2025 13:49 (Edyta Polak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
17 września 2025 13:48 (Edyta Polak) - Dodanie załącznika [powiadomienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)