Giżycko, 20.11.2024 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Giżycku
ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41
Osoby do kontaktu:
Jacek Markowski – Naczelnik Wydziału Mienia, tel. 87 732 41-54
Natalia Żadziłko – Wydział Mienia, tel.: 798-619-484
ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Burmistrz Miasta Giżycka zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na usługę w zakresie prowadzenia i reprezentowania na podstawie udzielonego pełnomocnictwa Gminy Miejskiej Giżycko w postępowaniu w zakresie regulacji treści księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości Warszawska 1 w Giżycku z rzeczywistym stanem prawnym przed Sądem Rejonowym w Giżycku, względnie podjęcia kompleksowych działań o tożsamym skutku prawnym. Do zapytania ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2024.1061 t.j.). Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem Rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usługi w zakresie przeprowadzenie na drodze postepowania sądowego procesu regulacji treści księgi prowadzonej dla nieruchomości Warszawska 1 w Giżycku z rzeczywistym stanem prawnym (w zw. z art. 3 ust 7 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali – Dz. U. 2021 poz. 1048 t.j.).
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100% (cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem całości zamówienia opisanego powyżej; ewentualne dodatkowe koszty, o których mowa w §2 pkt 12 umowy ramowej (załącznik nr 5) nie powinny być uwzględniane przy składaniu formularza ofertowego – załącznik nr 2).
Rozpoczęcie realizacji zlecenia: 14 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym – tj. Gminą Miejską Giżycko. Wraz z podpisaniem umowy zostanie jednocześnie przekazana dokumentacja dotycząca przedmiotowej sprawy z zakresu regulacji treści księgi wieczystej posiadana przez Zamawiającego.
Termin składania ofert upływa 29 listopada 2024 r. , godz. 12.00.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
Formularz Ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 121 w dniu 29 listopada 2024 r. o godz. 12:10.
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów rozeznania ofertowego lub uznanie, że rozeznanie to nie dało rezultatu,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,
c) zamknięcia rozeznania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty,
d) po wpłynięciu ofert do wyłącznej interpretacji zapisów rozeznania ofertowego w przypadku wątpliwości co do celu lub znaczenia poszczególnych zapisów.
Przygotowanie oferty
1. Niniejsze rozeznanie rynku prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
2. Formularz Ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3. Oferta musi zawierać wypełnione następujące dokumenty, stanowiącej załączniki do rozeznania rynku opublikowanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
a. Formularz ofertowy (załącznik nr 2),
b. Oświadczenie RODO (załącznik nr 3)
c. Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4)
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.
5. Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.
6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
7. Termin składania ofert upływa 29 listopada 2024 r. o godz. 12.00.
8. Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług (nie dot. ewentualnych kosztów opisany w §2 pkt. 11 wzoru ramowego umowy).
9. Wyliczenie poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.
10. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być parafowane lub podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego imieniu.
11. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
12. Kryterium wyboru – 100 % cena.
13. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
14. Zapisy umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku