Zamawiający zaprasza do składania ofert na usługę pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadbrzeżnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Budowa placu zabaw w ramach programu Dostępna Przestrzeń Publiczna realizowanego przez PFRON”
Termin składania ofert: 21.11.2023r. godz. 10.00.
Powyższe postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/842628
lub pod adresem Profil Nabywcy.
Wszystkie dokumenty dotyczące postępowania, w szczególności szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, formularz ofertowy i inne załączniki oraz wszelka korespondencja, składanie ofert odbywać się będzie na podanej Platformie zakupowej (linki powyżej).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku