Przetargi

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Remont drogi gminnej nr 205072N ul. Sikorskiego w Giżycku"

 

Zamawiający zaprasza do składania ofert na usługę pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Remont drogi gminnej nr 205072N ul. Sikorskiego w Giżycku”.

Termin składania ofert: 02.11.2023r. godz. 10.00.

Powyższe postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej pod linkiem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/835040

lub pod adresem Profil Nabywcy.

Wszystkie dokumenty dotyczące postępowania, w szczególności szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, formularz ofertowy i inne załączniki oraz wszelka korespondencja, składanie ofert odbywać się będzie na podanej Platformie zakupowej (linki powyżej).

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Stankiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 października 2023 14:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Stankiewicz
Ilość wyświetleń: 825
19 października 2023 14:25 (Monika Stankiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)