Przetargi

Podział geodezyjny działki nr 157/3 położonej w obrębie 0002 przy ul. T. Kościuszki w Giżycku

 ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr WM.272.01.04.2023.JJ

Dotyczy postępowania Podział geodezyjny działki nr 157/3 położonej w obrębie 0002 przy ul. T. Kościuszki w Giżycku

  

Zamawiający informuje, że wprowadza następujące zmiany w treści zapytania ofertowego:

 1)      Punkt II otrzymuje brzmienie:

 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego podziału nieruchomości położonej przy ulicy T. Kościuszki w Giżycku stanowiącej działkę oznaczoną nr ewid. 157/3 (ob. 0002), polegającego na podzieleniu jej na trzy działki zgodnie z załącznikiem. Podział ma na celu wyjście ze współwłasności i zostanie przeprowadzony w trybie art. 95 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. 2023r. poz. 344 ze zm.).

2.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

- opracowanie kompletnej dokumentacji geodezyjnej z projektem podziału nieruchomości, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (dla Zamawiającego
w liczbie 3 egzemplarzy
),

-  dokonanie stabilizacji na gruncie punktów granicznych podziałowych.

Zamawiający zastrzega możliwość żądania okazania nowych granic nieruchomości przed wydaniem decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.

 

2)      Punkt III otrzymuje brzmienie:

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.

 

Pozostałe zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr WM.272.01.04.2023.JJ

 

I.  ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Giżycko

Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Wydział Mienia, tel. 798-613-151

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego podziału nieruchomości położonej przy ulicy T. Kościuszki w Giżycku stanowiącej działkę oznaczoną nr ewid. 157/3 (ob. 0002), polegającego na podzieleniu jej na trzy działki zgodnie z załącznikiem.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

- sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości (dla Zamawiającego w liczbie 3 egzemplarzy),

- opracowanie kompletnej dokumentacji geodezyjnej z projektem podziału nieruchomości, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (dla Zamawiającego w liczbie 3 egzemplarzy),

- dokonanie stabilizacji na gruncie punktów granicznych podziałowych.

Zamawiający zastrzega możliwość żądania okazania nowych granic nieruchomości przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wstępny projekt podziału należy dostarczyć do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.

Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty wydania postanowienia.

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miejskim w Giżycku – Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 7 lub na adres mailowy: urzad@gizycko.pl w terminie do dnia 08 maja 2023 r. do godz. 16:00.

2. Ofertę składaną w siedzibie Zamawiającego należy oznaczyć: „Zapytanie ofertowe - Wykonanie usług geodezyjnych nr WM.272.01.04.2023.JJ”

3. Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i będzie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.

 

V. KRYTERIA OCENY OFERT

1. Kryterium oceny-100% cena brutto.

2. W ofercie należy podać cenę netto i brutto za wykonanie usługi geodezyjnej. W przypadku podania wyłącznie ceny netto lub ceny brutto, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia złożonej oferty. Nieuzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

3. Oferta, której cena będzie najniższa, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej spośród złożonych ofert.

VI. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI

Joanna Jurga – pok. 215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.04.2023
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Joanna Jurga
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 kwietnia 2023 12:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Jurga
Ilość wyświetleń: 909
11 maja 2023 08:24 (Joanna Jurga) - Dodanie załącznika [powiadomienie_kosciuszki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 kwietnia 2023 14:59 (Joanna Jurga) - Dodanie załącznika [03_wm27201042023_zapytanie_ofertowe_zawiadomienie_o_zmianie_tresci.pd f] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 kwietnia 2023 14:58 (Joanna Jurga) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)