Przetargi

Dostawa mobilnego systemu do wideokonferencji na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku (termin składania ofert upływa dnia 01.12.2022 r. o godz. 10.00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej) znak sprawy: BI.5520.15/1.2022.MD

Zamawiajacy zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania "Dostawa mobilnego systemu do wideokonferencji na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku"

Powyższe postępowanie prowadzone jest na Platformie Zakupowej/Profilu Nabywcy pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/695101

Wszystkie dokumenty zamówienia, w szczególności ogłoszenie o zamówieniu, Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz wszelka korespondencja, składanie ofert, oświadczeń - odbywać się będzie na podanej Platformie Zakupowej/Profilu Nabywcy.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2022.11.14
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Domysławski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 listopada 2022 15:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 1012
24 listopada 2022 15:25 (Mirosław Domysławski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)