Przetargi

Dostawa mobilnego systemu do wideokonferencji na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku (termin składania ofert upływa dnia 23.11.2022 r. o godz. 10.00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej) znak sprawy: BI.5520.15.2022.MD

Zamawiajacy zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania "Dostawa mobilnego systemu do wideokonferencji na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku"

Powyższe postępowanie prowadzone jest na Platformie Zakupowej/Profilu Nabywcy pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/690319

Wszystkie dokumenty zamówienia, w szczególności ogłoszenie o zamówieniu, Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz wszelka korespondencja, składanie ofert, oświadczeń - odbywać się będzie na podanej Platformie Zakupowej/Profilu Nabywcy.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2022.11.15
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Domysławski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2022 08:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 1038
16 listopada 2022 08:28 (Mirosław Domysławski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 listopada 2022 08:26 (Mirosław Domysławski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)