Przetargi

MOSiR - PRZETARG OFERTOWY NA DZIERŻAWĘ TERENU NA PLAŻYMIEJSKIEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ ZLOTU FOOD TRUCKÓW.

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W GIŻYCKU OGŁASZA PRZETARG OFERTOWY NA DZIERŻAWĘ TERENU
NA PLAŻYMIEJSKIEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ
ZLOTU FOOD TRUCKÓW

 

I.  ORGANIZATOR PRZETARGU

 

Nazwa: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

Adres: 11-500 Giżycko, ul. Moniuszki 5

NIP  845-16-91-482

Strona internetowa: www.ekomarinagizycko.pl 

 

II. PRZEDMIOT PRZETARGU

 

  1. Przedmiotem przetargu jest dzierżawa terenu o pow. ok. 2000 m2  na Plaży Miejskiej
    w Giżycku z przeznaczeniem na organizację 3-dniowego eventu z udziałem food trucków.
  2. Organizacja imprezy powinna być przygotowana kosztem i staraniem oferenta.
  3. Miejsce przeznaczone do organizacji zlotu znajduje się na Plaży Miejskiej w Giżycku
    przy ul. Kolejowej, na części trawiastej.
  4. Okres na jaki będzie zawarta umowa dzierżawy: 09 lipca 2021 r. - 11 lipca 2021 r. (3 dni)

 

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Oferta, oprócz ceny netto stawki dziennego czynszu za dzierżawę terenu, musi zawierać:

            -  dołączoną koncepcję utrzymania porządku i warunków sanitarnych podczas trwania                    zlotu,

            -  dane adresowe oraz adres mailowy i nr telefonu kontaktowego.

  1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000 zł.
    na konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji nr 95 1240 5787 1111 0010 5868 4222
    w banku PEKAO S.A. w Giżycku nie później niż do 12.04.2021 r.
    Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na rachunek Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku.
  2. Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelnie oraz być podpisana przez osobę
    do tego upoważnioną. Każda strona oferty winna być parafowana przez osobę podpisującą.

W przypadku dostarczenia kopii dokumentu winna być ona potwierdzona
za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

  1. Całość należy umieścić w zamkniętej kopercie. Oznakowanie koperty powinno zawierać:

            a) nazwę i adres organizatora przetargu;

            b) nazwę, adres i numer telefonu oferenta,

            c) koperta winna być opatrzona dopiskiem „Nie otwierać przed 14.04.2021 r.godz.10.00”.

  1. Oferent może wycofać złożoną ofertę, składając pisemne oświadczenie woli organizatorowi przetargu, nie później niż do dnia 14.04.2021 r. do godz.09.30.
  2. Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w warunkach przetargu dokumenty.
  3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę
    do tego upoważnioną.
  4. Każdy z Oferentów ma prawo uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert. W trakcie publicznego otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Oferentów, a także informacje dotyczące ceny. Po zamknięciu publicznego otwarcia ofert nastąpi część niejawna przetargu -ocena ofert.
  5. Po zakończeniu oceny ofert MOSiR niezwłocznie powiadomi mailowo uczestników przetargu o jego wyniku albo o unieważnieniu przetargu.
  6.  MOSiR zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
  7. MOSiR zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia, a także zmiany warunków przetargu.

 

 

 

IV. KRYTERIA OCENY OFERTY

 

  1. Przy wyborze oferty pod ocenę będą brane następujące kryteria:

            a) cena netto dziennej stawki czynszu za dzierżawę terenu pod organizację zlotu  – 70%.

            b) koncepcja otrzymania  porządku i warunków sanitarnych podczas zlotu– 30%

  1. Wygrywa oferta z największą ilością przyznanych punktów.
  2. Cenę wywoławczą (minimalną) dziennego czynszu netto ustala się w wysokości: 3 000 zł.

 

 

V. WYJAŚNIENIA

 

  1. Oferent może zwracać się z prośbą o wyjaśnienia wszelkich wątpliwości związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty, telefonicznie (509 805635) lub mailowo: ekomarina@gizycko.pl
  2. Oferent może przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem lokalizacji tablicy.
  3. Do kontaktów z Oferentami w sprawie postępowania upoważniony jest:

            Z-ca Dyrektora MOSiR – Dariusz Klimaszewski (od poniedziałku do piątku

            w godz. 08:00-15:00 tel. 509 805 635 ).

 

 

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy przesłać na adres Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Moniuszki 5, 11-500 Giżycko (liczy się data i godzina wpływu do biura MOSiR-u) lub złożyć osobiście do dnia 13.04.2021 r. do godz.15:00.

 

 

VII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

 

  1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w siedzibie organizatora przetargu  dnia 14.04.2021 r. o godz. 10.00. Otwarcie ofert jest jawne.

2.   Wyniki przetargu obowiązują po ich zatwierdzeniu przez Dyrektora MOSiR w Giżycku.

3.   O wyborze oferty Oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

 

VIII. ZAWARCIE UMOWY

 

  1. Wygrywający przetarg przed podpisaniem umowy najmu:

            1) Wpłaca kaucję pieniężną jako zabezpieczenia właściwego uporządkowania terenu
                  po organizacji zlotu w wysokości 3 000 zł. brutto na konto Miejskiego Ośrodka Sportu
                  i Rekreacji nr 95 1240 5787 1111 0010 5868 4222 w banku PEKAO S.A. w Giżycku.

            2)   Składa w terminie 14 dni od daty przetargu w zależności od statusu prawnego:

                  a) w przypadku osób fizycznych:

                        -  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

                        -  kopię umowy spółki cywilnej (o ile taka została zawarta),

                        -  uczestnik przetargu nieprowadzący jeszcze działalności gospodarczej,                                         zobowiązany jest złożyć wyżej wymienione zaświadczenie (dokument)
                            w terminie 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu,

                 b) w przypadku pozostałych podmiotów:

                        - aktualny odpis z właściwego rejestru (opatrzony datą nie wcześniejszą niż
                           6-miesięcy przed jego złożeniem)

            3) W przypadku niedopełnienia któregokolwiek z warunków określonych w punktach

                od 1) do 2) osoba wygrywająca przetarg traci prawo do zawarcia umowy najmu.

 

      2. Podpisanie umowy nastąpi nie później niż 30.04.2021 r.

      3. Oferty niezgodne z warunkami przetargu zostaną odrzucone.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.04.2021
Dokument wytworzony przez: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Giżycku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dariusz Klimaszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 kwietnia 2021 12:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Nycz- Janowska
Ilość wyświetleń: 1805
28 kwietnia 2021 13:00 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Dodanie załącznika [food_truck__info.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 kwietnia 2021 12:18 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Dodanie załącznika [klauzula__food_truck.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 kwietnia 2021 12:18 (Katarzyna Nycz- Janowska) - Dodanie załącznika [scan_ogloszenia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)