OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NA SEZONOWĄ DZIERŻAWĘ TERENU NA PLAŻY MIEJSKIEJ
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku ogłasza przetarg na sezonową dzierżawę terenu na Plaży Miejskiej w okresie od 24.06.2021 r. do 31.08.2021 r. z przeznaczeniem na prowadzenie placu zabaw: terenu rekreacyjno- sportowego dla dzieci (basen z kulami, rowerki, gokarty napędzane siłą ludzkich mięśni oraz pojazdy elektryczne).
Przetarg odbędzie się 26.03.2021 r. o godz. 09:00 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku przy ul. Moniuszki 5.
Przetarg obejmuje część nieruchomości położonej w obrębie nr 1 miasta Giżycka na Plaży Miejskiej oznaczonej nr geod. działek 535/2.
Powierzchnia do zagospodarowania: 525 m² /załącznik nr 1/
Na powyższym terenie obowiązuje zakaz używania stołów do gry w cymbergaja, urządzeń typu BOXER itp. oraz prowadzenia działalności gastronomicznej i handlowej.
Wysokość stawki wywoławczej czynszu netto z tytułu dzierżawy ustala się na kwotę
11 000,00 zł. netto za cały okres dzierżawy.
Minimalna wysokość postąpienia wynosi 100 zł.
Wysokość czynszu z tytułu dzierżawy stanowi cena osiągnięta w przetargu powiększona o należny podatek VAT.
Do obowiązków dzierżawcy będzie należało uiszczanie podatku od nieruchomości.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000 zł.
na konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku Nr 95 1240 5787 1111 0010 5868 4222 nie później niż do dnia 24.03.2021 r. z dopiskiem: „plac zabaw teren rekreacyjno- sportowy”
Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na rachunek Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku.
- udostępnić ją podmiotom, które z niej korzystają,
- zapoznać się z jej lokalizacją.
Wadium ulega przepadkowi, gdy uczestnik, który wygrał przetarg uchyli się
od zawarcia umowy.
Wadium wpłacone przez wygrywającego przetarg zalicza się na poczet czynszu, a wadia wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu zwracane są niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu.
Zapłata czynszu nastąpi przed podpisaniem umowy.
Osoby uczestniczące w przetargu przed jego rozpoczęciem powinny pod rygorem niedopuszczenia do uczestniczenia w przetargu:
- podać komisji przetargowej dane:
a) w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres, nr PESEL,
b) w przypadku spółek prawa handlowego, innych osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej: nazwę/firmę i siedzibę, nr NIP,
- okazać komisji przetargowej dokument tożsamości oraz przedstawić ewentualne pełnomocnictwo do udziału w przetargu, a uczestnicy przetargu inni niż osoby fizyczne dodatkowo odpis z właściwego rejestru,
- złożyć pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w ogłoszeniu oraz o przyjęciu ustalonych tam warunków bez zastrzeżeń oraz
o niezaleganiu z płatnościami wobec Gminy Miejskiej Giżycko
Umowę dzierżawy należy podpisać w terminie wyznaczonym przez
wydzierżawiającego, pod rygorem utraty prawa do zawarcia umowy dzierżawy.
Obowiązek uzyskania opinii, zezwoleń lub decyzji stosownych organów w przedmiocie możliwości prowadzenia zamierzonej działalności ciąży na dzierżawcy.
Ogłaszającemu przetarg przysługuje prawo odwołania lub unieważnienia przetargu, co nie wymaga uzasadnienia.
Zastrzega się, że dzierżawca nie będzie zgłaszał wobec MOSiR Giżycko roszczeń związanych z;
ewentualną likwidacją przejścia dla pieszych
w poziomie szyn kat. E w km 151,733 – prowadzącego z ul. Gen. J. Zajączka przez tory kolejowe na teren Plaży Miejskiej w Giżycku
możliwymi pracami w porcie po byłej MBSW
ewentualną modernizacją linii kolejowej na odcinku kanał Łuczański- stacja PKP Giżycko
wynajęciem terenu Plaży Miejskiej innym podmiotom na czas eventu,
w którym będą występowały takie same lub podobne urządzenia zabawowe jakie
są w posiadaniu dzierżawcy terenu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku